شنبه 7 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون سوارکاری پس از ماجراهای عجیب و غریب مجمع انتخاباتی خود در وضعیت کاملا بحرانی قرار گرفته و همه چیز در مورد آینده فدراسیون، مجمع انتخاباتی و رییس این فدراسیون در هاله ای از ابهام قرار دارد!

وب‌گاه 55 آنلاین

زیباترین قصه های شاهنامه فردوسی بزرگ را در اینبخش گردآوری کرده ایم. داستان کوتاه از شاهنامه زیباترین برگردان‌های شعر به نثر هستند و در آنها با پهلوان‌های شاهنامه مثل رستم، سهراب، گردآفرید، سیاوش، اشکبوس و... و سرگذشت آنها آشنا می‌شوید.

خبرگزاری تسنیم

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته گفت: امیدوارم رئیس جدید کمیته پارالمپیک نگاه ویژه‌تری داشته باشد تا بتوانیم عناوین قهرمانی‌مان را حفظ کنیم.

خبرگزاری تسنیم

مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته، به دومین برد پیاپی‌اش در فصل جدید دست یافت.

خبرگزاری تسنیم

انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در حالی برگزار می‌شود درخصوص حضور نماینده فدراسیون سوارکاری ابهاماتی وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

علی تیموری گفت: به نظره من شروع بازیگری کاری دشوار است برای یک علاقه‌مند، چرا که بازیگری امروزه حرفه شلوغ و شاید زیاده از حد پر ازدحامی است و رقابت در آن در بدست آوردن یک نقش، هر چند کوتاه، ولی بسیار شدید است وجود خیلی عظیمی از بازیگران با تجربه باعث شده است که این موضوع تشدید بشود و اینکه هوش و خلاقیت (بازیگر باید فرد باهوشی باشد تا بتواند سریعا با روند فیلم آشنا و متن محتوا فیلمنامه...

وب‌گاه عصر ایران

علی تیموری از بازیگران محبوب هنرهای نمایشی تئاتر خانه سینما می باشند.

خبرگزاری مهر

مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون تنیس و سازمان منطقه آزاد جزیره کیش برگزار شد.

خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون تنیس گفت: توانستیم میزبانی‌مان را حفظ کنیم و می‌خواهیم فیوچرز را برگردانیم.

وب‌گاه ورزش سه

در شرایطی که رای بدوی در خصوص ابطال نتیجه انتخابات مورخ 1401/03/21 فدراسیون سوارکاری از سوی شعبه 35 دیوان عدالت اداری صادر شده است اما رای قطعی در انتظار صدور رای شعبه تجدیدنظر است. انتخاباتی که منجر به ابقای خلیلی در ریاست این فدراسیون شده بود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست از هفته پنجم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با رقابت 61 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در هفت کورس شامل 3 دور هزار متری، 2 دور هزار و 200 متری و 2 دور هزار و 600 متری عصر امروز پنجشنبه در مجموعه سوارکاری این شهرستان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس درشرق استان گلستان گفت: مالکان 138 راس اسب از سه نژاد "ترکمن، دوخون و تروبرد" برای شرکت در هفته پنجم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه این شهرستان نام‌نویسی کردند.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس سابق فدراسیون سوارکاری گفت: من از روز شنبه رئیس فدراسیون هستم و هرکار دیگری انجام شود غیر قانونی است.