یک‌شنبه 8 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایسنا

فائزه هاشمی می‌گوید از زمانی که وارد سیاست شد، موانع ورزش زنان افزایش پیدا کرد اما مشکلات اساسی که هنوز هم حل نشده‌اند از زمان ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد آغاز شد. او از عملکرد وزاری ورزش رضایت ندارد و می‌گوید شرایط به گونه‌ای است که هر وزیر روی کار می‌آید "آدم به خودش می‌گوید صد رحمت به قبلی" به همین دلیل به آنها نمره پایینی می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

قرار است از امشب سریال جدیدی به آنتن شبکه 2 برسد؛ در عینِ حال خبرهای جدیدی از سریال نوروزی این شبکه و سریال رمضانی شبکه یک هم شنیده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

کارگردان سریال «آتش در گلستان» در مراسم رونمایی از این مجموعه تلویزیونی در انتقاداتِ تندی اعلام کرد که چالش‌های زیادی برای ساخت این سریال داشتیم و هرچه پول داشتیم برای آهن قراضه دادیم.

خبرگزاری ایسنا

براساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها در 337 شهر با وضعیت قرمز اعمال می‌شود و در 64 شهر شاهد ممنوعیت فعالیت مشاغل ورزشی گروه 3 هستیم.

خبرگزاری ایسنا

دبیرکل فدراسیون سوارکاری اعتقاد دارد، خوزستان یکی از قطب‌های صنعت اسب کشور است.

خبرگزاری ایسنا

برترین های هفته ششم مسابقات اسب دوانی کشور در اهواز معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارن همایونفر موسیقی متن سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده را می‌سازد.

وب‌گاه تابناک

در سیزدهم ماه رجب مولودی در خانه کعبه پا بر عرصه هستی نهاد، که زبانها و قلمهای بسیاری همواره پیرامون ایشان، داد سخن داده اند؛ لیکن هر آنچه گفته یا نوشته شده و یا گفته و نوشته خواهد شد، نسبت به مقام رفیع ایشان همچون نسبت میان بال مگس به عقاب بلندپرواز است! و این سخنی است که نه در مقام خطابه بلکه با برهان قابل اثبات است.

وب‌گاه عصر ایران

ناصرالدین‌شاه قاجار به‌خاطر چشمان درشت و چهره زیبای سوگلی خود، خدیجه خانم تجریشی، وی را «جیران» نام نهاد. این داستان و روایت عاشقانه و چالش‌برانگیز را حسن فتحی به تصویر می‌کشد.

خبرگزاری دانا

«مادیون» مستندی است به کارگردانی مرتضی اسفندیاری و تهیه‌کنندگی فهیمه باقری که با موضوع کارآفرینی در موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی تولید شد.

خبرگزاری میزان

«مادیون»، مستندی است به کارگردانی «مرتضی اسفندیاری» و تهیه‌کنندگی «فهیمه باقری» که با موضوع کارآفرینی در موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی تولید شد. به گزارش روابط عمومی موسسه، این اثر با نگاهی به موضوع اشتغال‌زایی، توجه به فرهنگ بومی و ایجاد فضای بوم‌گردی با مدت زمان 32 دقیقه آماده برای پخش گردید.

خبرگزاری مهر

برخی از اعضای مجمع کمیته ملی المپیک در حالی دعوتنامه حضور در این مجمع را دریافت کرده‌اند که وضعیت‌شان برای ادامه فعالیت در مسئولیت‌هایشان تا زمان برگزاری مجمع مشخص نیست.

خبرگزاری مهر

هزینه تشکیل و آماده‌سازی کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو 100 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

خبرگزاری ایسنا

براساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت ها در 247 شهر با وضعیت قرمز اعمال می شود و در 112 شهر شاهد ممنوعیت فعالیت مشاغل ورزشی گروه 3 هستیم.

خبرگزاری مهر

کمیته ملی المپیک قصد دارد در صورت فراهم بودن شرایط، اعزام بخشی از کاروان ایران به بازی‌های آسیایی 2022 را با پرواز «چارتر» انجام دهد.