شنبه 29 اردیبهشت 1403

سوره قرآن

سوره قرآن

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی نوشت: نکته و پرسش مهم آیا متدین کردن جوانان وظیفه نظام آموزشی است؟ پس وظیفه نهاد دین چه می‌شود؟ نکند برای آنان وظیفه دیگری در نظر گرفته شده؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشت امروزخود در اعتماد به اظهارات اخیر جمیله علم الهدی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شیخ تمیم بن‌حمد آل‌ثانی امیر قطر و رئیس‌جمهور ایران در گفتگویی تلفنی با یکدیگر اوضاع فلسطین را بررسی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همسر ابراهیم رئیسی در سخنرانی جدیدش گفت، دانشجو زمان ورود به رشته چند سوره قرآن حفظ است و زمانی که می‌خواهد برود کاهل نماز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمیله علم الهدی گفت: در برخی از رشته‌های دانشگاهی ما، دانشجو موقع ورود به رشته چند سوره قرآن را حفظ است و زمانی که می‌خواهد برود کاهل نماز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاه‌طهماسب در سال 933 شمسی این حصار را با چهار دروازه به نام‌های دروازه دولاب، دروازه شمیران، دروازه قزوین و دروازه شاه‌عبدالعظیم برای محافظت از تهران بنا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: یکی از کهن‌ترین یادگاری‌های تهران قدیم را باید در دل بازار نو تهران و در سرای ماشاءالله‌خان کنونی جست‌وجو کرد؛ دیواری کاهگلی متعلق به دوران شاه‌طهماسب صفوی و به طول چند متر که از حدود 5 قرن پیش به یادگار مانده است. پس از ساخت این دیوار محافظ بود که هسته اولیه تهران امروز به تدریج شکل گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاه‌طهماسب در سال 933 شمسی حصاری را با چهار دروازه به نام‌های دروازه دولاب، دروازه شمیران، دروازه قزوین و دروازه شاه‌عبدالعظیم برای محافظت از تهران بنا کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ یکی از کهن‌ترین یادگاری‌های تهران قدیم را باید در دل بازار نو تهران و در سرای ماشاءالله‌خان کنونی جست‌وجو کرد؛ دیواری کاهگلی متعلق به دوران شاه‌طهماسب صفوی و به طول چند متر که از حدود 5 قرن پیش به یادگار مانده...

وب‌گاه فرارو

شاه‌طهماسب در سال 933 شمسی حصاری را با چهار دروازه به نام‌های دروازه دولاب، دروازه شمیران، دروازه قزوین و دروازه شاه‌عبدالعظیم برای محافظت از تهران بنا کرد.

خبرگزاری مهر

هر اتفاق و حادثه‌ای که در طول تاریخ رخ داده با دور شدن از مبدا رنگ می‌بازد اما تنها یک اتفاق است که هر چقدر از مبداش فاصله می‌گیرد بیشتر به سرنوشت انسان‌ها گره می‌خورد و آن عاشوراست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: قرآن مجید در آیات 13 تا 18 سوره احقاف با اصرار تمام می خواهد کودکی را معرفی کند که شش ماهه به دنیا می آید و دو سال کامل شیر می خورد و این فقط با میلاد سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) مطابقت دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جای همه چیز در جهان امروز عوض شده است؛ جنبش فرهنگی و اجتماعی «آینده‌نگری» که زمانی به اروپا و آمریکا تعلق داشت، این‌بار سر از جهان عرب درآورده است؛ جنبشی که از هرچیزی که متعلق به گذشته است، فاصله می‌گیرد و به پویایی، سرعت و تکنولوژی اهمیت می‌دهد. ازاین منظر همه اتفاقات شهری و تحولات اقتصادی این روزها در جهان عرب از پشتوانه فرهنگی و ادبی برخوردار است؛ در واقع ابتدا جرقه آن در داستان‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست تخصصی شبستان اندیشه با موضوع نقش مسجد در ساخت تمدن نوین اسلامی از منظر امام خمینی (ره) برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالکریم بهجت‌پور، قائم مقام رئیس هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی نقد و مناظره و دانشیار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به روزنامه جوان گفت: در فضای تبلیغی و آموزشی عفاف و حجاب را لازم و ملزوم یکدیگر گرفته‌اند. این در حالی است که از نگاه منابع اسلامی جریان پاکدامنی و حیا یک جریانی است و جریان پوشش اسلامی جریانی دیگر.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همزمان با شب‌های قدر، همراه اول از آغاز پویش اهدای بسته ارزاق به نیازمندان خبر داد.