شنبه 29 اردیبهشت 1403

سوره قرآن

سوره قرآن

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اجرایی رئیس جمهور، به توضیح درباره جزئیات و ساز و کار برنامه‌ریزی سفرهای استانی رئیس جمهور پرداخت و تاکید کرد: این سفرها فکر می‌کنم یک کلاس تکمیلی برای همه است.

خبرگزاری ایسنا

معاون اجرایی رییس جمهور با یادآوری اینکه دولت در 3 ماه گذشته هیچ استقراضی از بانک مرکزی نکرده است، تاکید کرد: تصور اینکه در چندماه و یکسال همه مشکلات حل می‌شود، درست نیست.

خبرگزاری مهر

مناظره زنجانی با میرزا ورقا بهایی که با پیروزی او و اثبات حقانیت اسلام به اتمام رسید، بر پایه فلسفه تاویل در اثبات حقانیت دین قرار داشت. با این بحث ثابت شد که بهاییت صاحب اندیشه اثباتی نیست.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام فاضلی پور گفت: همه باید تمام تلاش خود را نسبت به نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی در جامعه بکار بگیریم تا مقصود مطالعه که همانا تعالی و رشد فرهنگی جامعه است، تحقق یابد.

وب‌گاه الف

استاد حوزه علمیه گفت: خداوند در آیه 204 سوره بقره می‌فرماید یکی از ویژگی‌های منافق این است که به قدری قشنگ و مذهبی حرف می‌زند که سخنش تو را به تعجب و شگفتی وا می‌دارد؛ افرادی که می‌خواهند به دین لطمه بزنند از دین هم سخن می‌گویند.

وب‌گاه فرارو

پژمان موسوی عضو هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران در توئیتی نوشت: "مدیریت‌جدید روزنامه‌ی همشهری، برای تبدیل وضعیت تعدادی از خبرنگاران حرفه‌ای و با سابقه‌ی خود، گزینشی ترتیب داده با بی‌ربط‌ترین پرسش‌های ممکن. پرسش‌هایی که معنایی جز تجسس در زندگی شخصی آنها ندارد و فرسنگ‌ها از کار رسانه‌ای دور است. امیدوارم یکی پیدا شود و در این باره توضیح دهد."

خبرگزاری تسنیم

طرح ملی قرآنی طی اجرای 15 ساله خود از 1441 تا 1455 هر ساله یک موضوع یا یک سوره قرآن را محور مسابقات خود قرار داده است.

خبرگزاری ایسنا

مراسم اختتامیه اولین دوره "جایزه جهانی 114" با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در محل سالن همایش‌های مجمع جهانی اهل بیت (ع) برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله «رضا رمضانی» با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری و شرکت کنندگان در اولین دوره "جایزه جهانی 114" اظهار داشت: جامعه مسلمان روز به روز باید بیشتر با قرآن انس پیدا کند؛ چون قرآن برای فرد، جامعه و خانواده کتاب قانون، انسان، هدایت، ذکر و نجات بخش است. وی ادامه داد: اگر کسی می‌خواهد در همه ابعاد و ساحت‌های وجودی به سعادت واقعی و غنای معنوی و فکری...

خبرگزاری ایسنا

نیایش مفهومی انسانی است که از نخستین آه سوزناک اولین انسان در زمین شروع می‌شود و تا آخرین آه سوزناک آخرین انسان امتداد پیدا می‌کند. به این اعتبار نیایش مفهومی ابدی است همچنان که ازلی است و چون ازلی است ابدی است و چون ابدی است در آنات پیش از ابد که زندگی دنیوی انسان در صفحات تاریک و روشن تاریخ باشد، به وضوح پخش شده است و این حقیقتی است که کسی از عهده کتمانش برنمی‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

این نوشتار برگرفته از اثری با عنوان: «شرح گزیده ای از دعای عرفه» از عارف نامور، آیت الله جوادی آملی است.

خبرگزاری دانا

حجم بالای تصاویر بدحجابی در شبکه های اجتماعی موجب می شود تا این تصور اشتباه در کاربران ناآگاه شکل گیرد که تمام جامعه اینگونه اند و بدحجابی یک رفتار عمومی و عرفی است و این موضوع دقیقا ترفندی است که در جریان جنگ نرم بر علیه ارزش های اسلامی از جمله حجاب مورد استفاده قرار می گیرد.

خبرگزاری دانا

طوبی ولی پور گفت: آنقدر که در مسائل جانبی هزینه فرهنگی می شود، در زمینه فرهنگ حجاب هزینه نمی شود و جوانان به دلیل عدم اطلاعات کافی در خصوص حجاب به این سمت گام بر می دارند.

خبرگزاری ایسنا

شهید نیازی به عزا ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته هیجدهم اردیبهشت 1400 «نشست قرآنیان منادیان نور امید» با موضوع گفتمان امید و باور به توان مردم وتواصی به حق و صبر، با حضور رؤسای سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اوقاف وامور خیریه و 40 تن از اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشور درمجتمع فرهنگی شهدای هفتم تیر «سرچشمه» برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این نشست...