شنبه 29 اردیبهشت 1403

سوره قرآن

سوره قرآن

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با شب‌های قدر، همراه اول از آغاز پویش اهدای بسته ارزاق به نیازمندان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم از آماده شدن پیش‌نویس سند برنامه راهبردی برای پنج سال آینده این سازمان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همراه اول از آغاز پویش احسان به والدین در ایام ولادت حضرت زهرا (س) تا میلاد حضرت علی (ع) خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: یک مفسر قرآن ضمن تفسیر سوره ضحی به توضیح درباره علت نزول آیه «مَا وَدَعَکَ رَبُکَ وَمَا قَلَی» بر پیامبر (ص) پرداخت.

وب‌گاه 55 آنلاین

سایت استخاره با قرآن کریم آنلاین با تفسیر کامل و معنی فارسی به همراه دعای مخصوص استخاره قران - استخاره آنلاین با قرآن مجید - فال قران برای ازدواج برای کار و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «کیفیت نزول آیات سوره‌های قرآن کریم» اثر محمد خامه گر است که به همت پژوهشکده اسلام تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه در 321 صفحه منتشر شد. در دوران معاصر موجی از پژوهش‌های قرآنی به بررسی روشمندانه و جداسازی اطلاعات صحیح از سقیم دوران گذشته اختصاص یافته و نتایج آن معضلات متعددی را از مطالعات قرآنی حل کرده است...

خبرگزاری دانا

خسروی گفت: حفاظت از اسلام و انقلاب تحقق یافتنی نخواهد بود مگر با تفکر بسیجی و اولین مصداق تفکر بسیجی داشتن بصیرت است و در مرحله بعدی دشمن شناسی است که باید با نوع برنامه دشمن آشنایی داشته باشیم که چه برنامه ای در سر دارد نظامی، بیولوژیک، رسانه ای و... کدامیک از این هاست.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسکری، امام یازدهم شیعیان اشعاری از شاعران آیینی کشورمان منتشر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: از انتخاب تهران به‌عنوان پایتخت بیش از دو قرن و اندی می‌گذرد. شهری که قرن‌ها مستعمره ری این شهر تاریخی و مهم ایران بود، در این مدت خیلی زود قد کشید و کمربندش قطور شد و به‌عنوان پایتخت ایران آبستن بسیاری از تحولات، وقایع و رویدادهای مهم تاریخی، سیاسی و اجتماعی داخلی و بین‌المللی کشور شد.

وب‌گاه فرارو

مرداد سال 1285 شمسی، مظفرالدین‌شاه قاجار به امضای فرمان مشروطیت تن می‌دهد و در اولین جلسه مجلس شورای ملی، چند ماه بعد، در 14 مهرماه همان سال که در کاخ گلستان با حضور شاه قاجار تشکیل می‌شود، بر اساس متمم قانون اساسی، طهران رسما و قانونا به پایتختی ایران انتخاب می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضرت محمد آخرین پیامبر (ص) و فرستاده خدا می‌باشد که معجزه جاودان او قرآن است. خدای سبحان برای آن حضرت نام‌های را در قرآن ذکر کرده است که در این نوشتار به مناسبت رحلت آن حضرت گزارشی از نام‌های ایشان بر اساس آیات قرآن ارائه می‌شود.

خبرگزاری دانا

سیستان و بلوچستان در حالی رتبه اول کشور را از نظر سطح زیرکشت خرما به خود اختصاص داده که یک بانوی کارآفرین اقدام به راه اندازی نخستین تعاونی فراگیر ملی و دانش محور کشور بر پایه خرما کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سال 1396، در بحبوحه نبرد سوریه و قولی که سردار حاج قاسم سلیمانی مبنی بر پایان حکومت داعش داده بود، عملیات بوکمال با حساسیت بالایی انجام شد و نتایج بسیار موفقی برای جبهه مقاومت در پی‌داشت. همان روزها، در بین اخبار شهادت مستشاران ایرانی، خبر شهادت نوید صفری که جوانی زیبارو و در آستانه ازدواج بود، بیشتر از بقیه به چشم می‌آمد. حالا که بیشتر از سه سال...

خبرگزاری مهر

یوسفعلی میرشکاک گفت: به نظرم نویسنده‌ای که فردوسی و تکنیک‌های فردوسی را نشناسد محال است در کار خود موفق شود.