یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سوره قرآن

سوره قرآن

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان کارشناس مسائل دینی، به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد امیر به سخنرانی پرداخته و گفت: 276 بار رحمت الهی به مناسبت‌های گوناگون در قرآن مجید مطرح شده است. وی با بیان اینکه قرآن کریم با رحمت الهی شروع شده است، عنوان کرد: اولین سوره قرآن فاتحه است که در اولین آیه آن دو بار موضوع رحمت مطرح شده است، رحمان و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مذهبی با تأکید بر این‌که اسرائیل دشمن همه مسلمانان است، گفت: اکنون که امکان حضور فیزیکی ایران و کشور‌های دیگر در این نبرد نیست، باید با حداکثر توان به نیرو‌های خط مقدم کمک کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کمیته نظارت و ارزیابی نمایشگاه قرآن گفت: نمایشگاه در طول برگزاری سی و یک دوره خود، از حرکت رو به رشدی برخوردار بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وجود جن در خانه یا بودن اجنه ساکن در منزل، چه از نوع مسلمان و چه غیر مسلمان آن به ضرر ما تمام می‌شود. چون باعث آزار اعضای خانواده شده و زندگی را به نوعی مختل می‌کنند. وجود جن در خانه یا بودن اجنه ساکن در منزل، چه از نوع مسلمان و چه غیر مسلمان آن به ضرر ما تمام می‌شود. چون باعث آزار اعضای خانواده شده و زندگی را به نوعی مختل می‌کنند. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنابر آیات قرآن کریم موجودی به نام «جن» در جهان آفرینش وجود دارد که از نظر تکلیف و شایستگی مورد خطاب پروردگار قرار گرفته است. موجودات عالم به سه گروه تقسیم می‌شوند:1. جمادات، 2. نباتات، 3. حیوانات؛ که یا دارای عقلند مانند: انسان، فرشتگان و جنیان و یا فاقد عقل و هوشند مانند: حیوانات و بنابر آیات قرآن کریم موجودی به نام «جن» در جهان آفرینش وجود دارد که از نظر تکلیف و شایستگی مورد خطاب...

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) خطاب به اسقف اعظم ایتالیا گفت: اگر امروز حضرت عیسی (ع) بود، قطعاً نسبت به کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع در غزه اعتراض می‌کرد. برای او قابل تحمل نبود که ده‌ها هزار زن و کودک به خاک و خون کشیده شده و کشته شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم بزرگداشت میلاد حضرت مسیح (ع) با حضور آیت‌الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، جناب آقای آندژی یوزوویچ اسقف اعظم ایتالیا، حجت الاسلام والمسلمین سعید جازاری، رییس دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) و دانشجویان بین المللی و مهمانان خارجی از بیش از 30 ملیت مختلف روز سه شنبه 5 دی‌ماه 1402 در سالن همایش‌های دانشگاه بین المللی اهل‌بیت (ع)...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: حاج قاسم سلیمانی پس از عملیات کربلای 4 می گوید: برادرها! محال است اگر ما معتقد به خدا هستیم، ما معتقد به امام زمان (عج) هستیم، محال است خدا ما را تنها بگذارد.

خبرگزاری تسنیم

حاج قاسم سلیمانی پس از عملیات کربلای 4 می گوید: برادرها! محال است اگر ما معتقد به خدا هستیم، ما معتقد به امام زمان (عج) هستیم، محال است خدا ما را تنها بگذارد.

خبرگزاری تسنیم

خانواده پایه و کوچکترین واحد تشکیل دهنده جامعه است، به دلیل ارتباط بیشتر مادر با فرزندان، نقش پررنگ‌تری در تربیت آنها برعهده دارد و به همین دلیل زنان را محور خانواده و جامعه انسانی اطلاق می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

جمیله علم الهدی گفت: تمام کسانی که مثل من با دانشجو و دانش‌آموز سروکار داشتند، می‌دانند که درس خواندن دانشجویان و دانش‌آموزان منجر به متدین شدن آنان نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مگر تغییرات رفتاری دانشجویان تماما ناشی از حضور در دانشگاه است؟ وضع عمومی جامعه، رسانه، دولت، نهاد دین، تحولات بین‌المللی و... نقش بیشتری دارند. مشکل آنجاست که دینداری و تدین به آموزش تقلیل داده شده است. گویی اگر کسی از گزاره‌های دینی اطلاع یابد، دیندار و متدین می‌شود. پس هرچه نمره بالاتری گرفت دیندارتر است یا اگر آیات را حفظ کند، دیندار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی نوشت: نکته و پرسش مهم آیا متدین کردن جوانان وظیفه نظام آموزشی است؟ پس وظیفه نهاد دین چه می‌شود؟ نکند برای آنان وظیفه دیگری در نظر گرفته شده؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشت امروزخود در اعتماد به اظهارات اخیر جمیله علم الهدی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شیخ تمیم بن‌حمد آل‌ثانی امیر قطر و رئیس‌جمهور ایران در گفتگویی تلفنی با یکدیگر اوضاع فلسطین را بررسی کردند.