شنبه 29 اردیبهشت 1403

سوره قرآن

سوره قرآن

خبرگزاری ایرنا

همزمان با فرارسیدن ماه محرم، همراه اول پویش مردمی «نذر آب» را با هدف آبرسانی به روستاهای محروم کشور آغاز کرد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با فرارسیدن ماه محرم، همراه اول پویش مردمی «نذر آب» با هدف آبرسانی به روستاهای محروم کشور را آغاز کرد.

خبرگزاری تسنیم

نسخه الکترونیک تفاسیر رهبر معظم انقلاب بر هشت سوره قرآن کریم با همکاری انتشارات انقلاب اسلامی و نرم‌افزار طاقچه منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بوستان و گلستان، و حافظ و قرآن را ازما گرفتند تا اخلاق خودی، ادب خودی و باور به غیب را از ما بگیرند. چرا که می‌دانستند باور به غیب می‌تواند در تقابل با جهان بینی آنان خطرناک باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان پویش «قرآن بخوانید، جایزه بگیرید» را با هدف تشویق کودکان به یادگیری قرآن و مانوس شدن آنان با کلام وحی برگزار می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از سعدی شیرازی به عنوان شاعر نامداری یاد کرد که حقایق عمیق را با زبان ساده بیان می کرد.

خبرگزاری مهر

سعدی پژوه تاجیکی در آیین بزرگداشت سعدی گفت: تسلط شوروی بولشویک بر منطقه باعث شد توجه نسل ما به امثال سعدی کمتر باشد. در طول هفتاد سال تسلط شوروی، تاجیک‌ها هیچ‌گاه نسخه کامل گلستان را ندیدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: تمسک به قرآن و عترت مهمترین عامل مصونیت سازی در دنیای امروز با وجود تهاجم های فرهنگی متعدد است.

خبرگزاری دانا

جانبازان، شهدای زنده‌ای هستند که با تاسی از علمدار کربلا در راستای حفظ عزت و اقتدار کشور در برابر جبهه باطل ایستادگی و جانفشانی کردند و به همین سبب است که سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان روز جانباز در کشورمان نامیده شده است.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تدوین آئین‌نامه عضویت فعالان قرآنی در صندوق اعتباری هنر، برنامه‌ریزی‌های تحولی برای برپایی نمایشگاه قرآن کریم و آخرین اخبار این معاونت سخن گفت.

وب‌گاه الف

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور مهمان این هفته برنامه دستخط بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجرایی رییس جمهوری با بیان اینکه کابینه پا به پای رییس جمهوری حرکت می‌کند، اما قدری فاصله داریم، گفت: رئیسی در دولت با کسی عقد اخوت نبسته است.