یک‌شنبه 10 تیر 1403

سورپرایز ویژه لاپورتا برای بارسا: ستاره سیتی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سورپرایز ویژه لاپورتا برای بارسا: ستاره سیتی!

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، قصد دارد خولین آلوارز را در تابستان سال آینده به خدمت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حال حاضر با مشکلات مالی بسیاری روبرو است و حتی رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده بودند که اگر آنها نتوانند تا پایان ماه جاری میلادی مبلغ قابل توجهی را به دست آورند شاید موفق به جذب بازیکن در این پنجره نقل و انتقالات زمستانی نشوند.

این وضعیت و البته اتفاقاتی که در طول چند سال اخیر برای این باشگاه رخ داده باعث شده است که لاپورتا از محبوبیت چندانی در راس باشگاه بارسلونا برخوردار نباشد و انتخاب دوباره او به عنوان رییس بارسا با اما و اگرهای بسیاری همراه باشد که خودش هم به خوبی از آن مطلع است.

روزنامه اسپورت خبر داده است که رییس فعلی باشگاه بارسلونا مصمم است که بار دیگر در انتخابات ریاست این باشگاه به صورت جدی حضور پیدا کند و نامزد شود و می‌خواهد با اقدامی جذاب بار دیگر نظر مثبت رای دهندگان را به سمت خودش بکشاند.

این روزنامه مدعی شده است که او می‌خواهد در آستانه این انتخابات و احتمالا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال 2025 بازیکنی بزرگ را به بارسا منتقل کند و گزینه اولش برای انجام این کار آلوارز است. هرچند پیش از این گفته شده بود که منچسترسیتی تمایلی به فروش این بازیکن ندارد اما لاپورتا امیدوار است که مذاکرات مثبتی برای نهایی کردن این انتقال داشته باشد.

سورپرایز ویژه لاپورتا برای بارسا: ستاره سیتی! 2