سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سوریه

سوریه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با تاکید بر هماهنگی کامل در پیشبرد روابط خارجی کشور در حوزه‌های امنیتی، راهبردی و اجرایی، شرایط حاکم بر منطقه را نشانی از موفقیت سیاست خارجی ایران خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زلزله‌شناس هلندی مدعی است که در زمینه ارتباط بین هم‌ترازی اجرام آسمانی با فعالیت لرزه‌ای در زمین پژوهش می‌کند و ادعاهایش بر اساس این پژوهش‌هاست.

خبرگزاری مهر

رییس سازمان امور دانشجویان از امکان اقامت در حین تحصیل برای دانشجویان خارجی خبر داد و گفت: سیستمی کردن فرایندهای گرفتن روادید و درخواست اقامت برای دانشجویان بین‌الملل را دنبال می‌کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی درباره سفرش به سوریه و لبنان گفت: برخی این سفر و سفرهای شمخانی را ناهماهنگ با وزارت خارجه تلقی کردندکه نشان می‌دهد از برنامه‌های هماهنگ کشوردر زمینه روابط خارجی ناآگاهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی شرایط حاکم بر منطقه را نشانی از «موفقیت سیاست خارجی ایران» توصیف کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با تاکید بر هماهنگی کامل در پیشبرد روابط خارجی کشور در حوزه‌های امنیتی، راهبردی و اجرایی، شرایط حاکم بر منطقه را نشانی از موفقیت سیاست خارجی ایران توصیف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داستان فیلم من درباره بچه‌ای است که در کلاس درس در حال شعرخوانی است. این مدرسه با یک عملیات انتحاری به طور کامل از بین رفته و تنها یک نفر از میان آن‌ها زنده مانده است که آن یک نفر همین دختربچه‌ای است که پای تخته سیاه ایستاده و دارد خاطره آن روز خود را روایت می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که بایدن متعهد به حفظ نیروهای آمریکایی در سوریه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک دیپلمات روس از احتمال برگزاری نشست چهارجانبه بین مقام‌های ایرانی، روسی، ترکیه‌ای و سوری در مسکو خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، روز شنبه 25 مارس (5 فروردین) در نامه‌ای رسمی کنگره ایالات متحده را از تصمیم خود در خصوص حمله هوایی علیه نیروهای شبه‌نظامی وابسته به ایران در سوریه مطلع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر بخش همکاری اقتصادی وزارت امور خارجه روسیه در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: ما هیچ گزینه ای را برای پاسخ به محدودیت های غیرقانونی غرب رد نمی کنیم. ما توانایی ها و ابزارهای مناسب را در اختیار داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه پرونده «زیارت رضوی»، «هنر تذهیب» و «افطاری و سنت‌های اجتماعی و فرهنگی وابسته آن»، «منظر فرهنگی ماسوله» و «مجموعه کاروانسرهای راه ابریشم» در صف یونسکو منتظر ثبت در سال 1402 هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: به‌زودی با سفر به مسکو با وزیر امور خارجه روسیه دیدار و رایزنی می‌کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سی و دومین نشست سران کشورهای عربی قرار است به میزبانی عربستان در تاریخ 29 اردیبهشت‌ماه برگزار شود که به احتمال قوی روسای جمهور ایران، سوریه و ترکیه نیز به آن دعوت و در آن حضور خواهند داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان روز دوشنبه در توییتی نوشت: در روز‌های اخیر با وزرای خارجه اتریش، استرالیا، عمان، قطر، کویت، ترکیه، امارات، سوییس، پاکستان، مالزی، عربستان، لیبی و سوریه رایزنی و تبادل نظر داشتیم. وی افزود: بزودی با وزیر خارجه روسیه در مسکو دیدار خواهم داشت. وزیر امور خارجه عنوان کرد: تحقق سیاست خارجی متوازن و دیپلماسی پویای دولت در مسیر درست...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه درباره برنامه سفر خود به روسیه توضیحاتی ارائه کرد.