سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سوریه

سوریه

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس گزارش خبرگزاری کیودو، ایران و عربستان سعودی بر سر 5 موضوع اختلافی مهم در راستای عادی سازی روابط با میانجیگری چین به توافق رسیده اند که یکی از آنها حمایت سعودی ها از احیای برجام است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری تلخ از آزار دادن بسکتبالیست آمریکایی روزه دار توسط هم تیمی هایش را مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات‌متحده آمریکا طی مصاحبه‌ای با خبرنگاران اظهار داشت: اسرائیل نمی‌تواند به این شرایط متشنج ادامه دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جان کربی گفت: آمریکا در صورت وقوع هر گونه حمله به پایگاه‌هایش در هر زمان و هر طور که مناسب ببیند، پاسخ خواهد داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

حسین امیرعبداللهیان دقایقی پیش با استقبال معاون مدیر کل دپارتمان آسیای وزارت خارجه روسیه وارد این کشور شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آستین، وزیر دفاع آمریکا گفت در دوران رئیس‌جمهوری فعلی این کشور، نیروهای ایران و هم‌پیمانان آن، 83 بار نیروهای آمریکایی در سوریه را هدف حمله قرار داده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده می‌گوید از زمان آغاز ریاست جمهوری جو بایدن، ایران و شبهنظامیان متحدش 83 بار به مواضع نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه حمله کرده‌اند. لوید که سه‌شنبه در پاسخ به سوال تام کاتن، سناتور جمهوری‌خواه صحبت می‌کرد، گفت که ایالات متحده در پاسخ به این حملات چهار بار علیه گروه‌های نیابتی ایران در منطقه دست به عملیات زده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل در واکنش به سخنان سه‌شنبه شب بایدن گفت: «اسرائیل دولتی دارای حق حاکمیت بوده و تصمیماتش را بر اساس فشارها از خارج اتخاذ نمی‌کند».

وب‌گاه ورزش سه

هلیو سوسا، سرمربی پرتغالی تیم ملی بحرین، در جریان پیروزی 1-0 برابر سوریه در یک بازی دوستانه، برای آخرین بار روی نیمکت این تیم نشست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان دقایقی پیش با استقبال معاون مدیر کل دپارتمان آسیای وزارت خارجه روسیه وارد این کشور شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های ازبکستان و ونزوئلا با تساوی به کارشان مقابل هم پایان دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز سه‌شنبه در سخنانی مدعی شد که ایران گام‌هایی برای توسعه توانایی‌های خود برای تولید سلاح هسته‌ای برداشته است.

خبرگزاری تسنیم

میزبان یورو 2024 در دیداری دوستانه از بلژیک پذیرایی کرد و این بازی را به میهمان خود باخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه کشورمان که برای دیدار با همتای روس خود به مسکو سفر کرده است، دقایقی پیش با استقبال معاون مدیر کل دپارتمان آسیای وزارت خارجه روسیه وارد این کشور شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست استماعی کنگره آمریکا، با مقامات ارشد نظامی آمریکا از جمله لوید استین وزیر دفاع و رئیس پنتاگون برگزار شد.

وب‌گاه الف

یک روزنامه آمریکایی اعلام کرد که برخی مقامات سابق آمریکا در نامه‌ای از دولت «جو بایدن» خواسته‌اند تا مانع از نزدیکی روابط سوریه با کشورهای عربی شود.