جمعه 7 اردیبهشت 1403

سوریه

سوریه

وب‌گاه عصر ایران

کیوان خسروی: آمریکا تلاش دارد با فرافکنی و فرار از تبعاتی که اشغال غیرقانونی بخشی از خاک سوریه متوجه نیروهای نظامی این کشور می‌کند، اتهاماتی را متوجه ایران نماید که واقعیت ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ما همچنان از کسانی که با دمشق ارتباط دارند می‌خواهیم صادقانه در نظر بگیرند که چگونه تعامل آن ها با این نظام می‌تواند به تأمین نیازهای مردم سوریه کمک کرده و ما را به راه حل سیاسی برای بحران این کشور نزدیک‌تر کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نور نیوز نوشت: هرگونه بهانه‌گیری برای حمله به پایگاه‌هایی که با درخواست دولت سوریه برای مقابله با تروریسم و عوامل داعش در خاک این کشور ایجاد شده بدون درنگ با پاسخ متقابل روبرو خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی درباره حمله به پایگاه‌های غیرقانونی این کشور در سوریه گفت: هرگونه بهانه‌گیری برای حمله به پایگاه‌هایی که با درخواست دولت سوریه برای مقابله با تروریسم و عوامل داعش در خاک این کشور ایجاد شده، بدون درنگ با پاسخ متقابل روبرو خواهد شد.

وب‌گاه الف

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص مشارکت ایران در حمله به پایگاه‌های غیر قانونی این کشور در سوریه گفت: آمریکا تلاش می‌کند با فرافکنی و فرار از تبعاتی که اشغال غیرقانونی بخشی از خاک سوریه متوجه نیروهای نظامی این کشور می‌کند، اتهاماتی را متوجه ایران نماید که واقعیت ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی کشورمان به درگیری‌های اخیر در سوریه و مشارکت ایران در حمله به پایگاه‌های آمریکایی در سوریه واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی کشورمان به اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص مشارکت ایران در حمله به پایگاه‌های غیرقانونی این کشور در سوریه واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی به اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص مشارکت ایران در حمله به پایگاه های غیر قانونی این کشور در سوریه واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی گفت: هر بهانه گیری برای حمله به پایگاه‌هایی که با درخواست سوریه برای مقابله با تروریسم و عوامل داعش در خاک این کشور ایجاد شده بدون درنگ با پاسخ متقابل روبرو خواهد شد.

خبرگزاری میزان

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی در واکنش به تحولات اخیر در سوریه گفت: هرگونه بهانه‌گیری برای حمله به پایگاه‌هایی که با درخواست دولت سوریه برای مقابله با تروریسم و عوامل داعش در خاک این کشور ایجاد شده بدون درنگ با پاسخ متقابل روبرو خواهد شد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی کشورمان به اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص مشارکت ایران در حمله به پایگاه‌های غیرقانونی این کشور در سوریه واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعال سیاسی اصلاح طلب با انتشار عکسی از شمخانی در اینستاگرام خود نوشت: روزی که این عکس را می‌گرفتم شمخانی وزیر دفاع بود.

وب‌گاه عصر ایران

این رزمایش مشترک ضد پهپادی در یک مرکز آزمایش نظامی جدید در ریاض انجام گرفته و اولین رزمایش در نوع خود بین ارتش‌های آمریکا و عربستان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روحانی اصلاح طلب عکس زیرخاکی از شمخانی و خرازی منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گروه موسوم به «دیده بان حقوق بشر سوریه» جمعه شب اعلام کرد، دست‌کم 15 نفر به دست عناصر داعش در شرق استان حماه سر بریده شدند.