یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سوریه

سوریه

وب‌گاه عصر ایران

سازندگی با تیتر «دور افتخار با بورکینافاسو» طعنه زد و عصر ایران خواستار پاسخ به پرسش‌ها شد «‌اگر دورهمی زنانه نبوده». کیهان اما معرفی الگوی سوم از زن دانست هرچند کنش‌گر مدنی در بین آنان نبود یا کم بود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

، معترضان خشمگین حامی نتانیاهو در شرایطی به خیابان‌ها سرازیر شده‌اند که حضوری از پلیس در معابر مشاهده نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حملات جدید رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ر دقایق بامداد امروز جمعه دشمن اسراییلی با شلیک موشک از جولان سایتی در حومه دمشق را هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک کاندیدای انتخابات ترکیه بر لزوم بازگشت سوری های مقیم ترکیه به میهنشان به عنوان بخشی از مصالحه با دولت سوریه تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سنان اوغان، نامزد ریاست جمهوری ترکیه ابراز امیدواری کرد که در صورت پیروزی در انتخابات با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه دیدار کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه حملات بامداد پنجشنبه و جمعه رژیم متجاوز صهیونیستی به برخی مراکز در دمشق و حومه آن را به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شمال در بهار و باران صفای دیگری دارد که نمی توان از دستش داد. این بار راهمان را از منتهای شرقی تهران به سمت جادهی فیروزکوه پی می‌گیریم و مستقیم می‌رویم تا سوادکوه.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پنتاگون اعلام کرد که تعداد مجروحان حملات اخیر گروه‌های مقاومت به پایگاه‌های آمریکایی در سوریه به 12 نفر افزایش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

محققان با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، امواج مغزی انسان بعد از دیدن چند عکس را به تصویر کشیدند و نتایج آن حیرت‌آور بود. در این پروژه تمرکز دانشمندان برروی رمزگشایی فعالیت مغز در درک افراد بود و نتیجه این تحقیق، شامل ده‌ها تصویر مرجع و تفسیرهای تولید شده توسط هوش مصنوعی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کدخدایی درباره سازوکارهای اجرای حکم دادگاه لاهه نیز عنوان کرد: آرای دیوان بین‌المللی دادگستری برای دولت‌ها الزام‌آور است و دولت‌ها مکلف به اجرای آن هستند.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - سخنگوی پنتاگون اذعان کرد که علاوه بر کشته شدن یک پیمانکار آمریکایی در حمله به پایگاههایش در سوریه، 12 نفر زخمی شده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اخیرا گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی داشت که مشروح آن را در زیر می‌خوانید. * توافق کردیم که در ماه مبارک رمضان نشست وزرای خارجه ایران و عربستان را برگزار کنیم مجری: طی روز‌های گذشته شما بحث‌هایی با وزیر خارجه عربستان در قالب توافق ایرانی - سعودی داشتید؛ در خصوص چه موضوعاتی گفتگو...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه گفت: همکاری ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و بازگشت همه طرف‌ها به تعهدات خود در برجام همچنان در دستورکار ما قرار دارد و مذاکره و دیپلماسی را مسیر مناسبی برای حل مسئله می‌دانیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در قفقاز چندین موضوع بسیار حساس وجود دارد. یکی از آنها حضور عناصر رژیم صهیونیستی در داخل مرزهای این کشور است.