سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سوریه

سوریه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش تندروها در سیاست خارجی گفت: جریانی به عنوان جریان خودسر سیاست خارجی و داخلی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند و این مسائل هزینه بردار است.

وب‌گاه عصر ایران

براساس گزارش میدل ایست نیوز، محسن عبد الکریم علی نیز به عنوان وزیر تجارت داخلی و حمایت از مصرف کننده منصوب شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

منابع دیپلماتیک در اوایل این هفته گفتند که ایران و عربستان سعودی که اخیراً در توافقی با میانجیگری چین تصمیم به احیای روابط دیپلماتیک گرفتند، همچنین در مورد چندین موضوع امنیتی از جمله حمایت مشروط ریاض از برنامه هسته‌ای تهران و پایان دادن به جنگ در یمن به توافق رسیده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسانه‌های معاند رنگ و بوی عید در ایران را با «پلمب مراکز تفریحی» و «اخبار درگیری» بازنمایی کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، آمریکا هر زمان و هر طور که بخواهد به حملات به پایگاه‌هایش در سوریه و عراق پاسخ می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبدالرضا هلالی در حمایت از حمیدرضا علیمی مداح معترض گفت: حمیداگر گلایه‌ای دارد واگراختلاف نظری داشته باشیم آخرش غیرتش روی سیدالشهدا، این آب و خاک و شهدا حتما از خیلی ها بیشتر نباشد کمتر نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جان کربی گفت: آمریکا در صورت وقوع هر گونه حمله به پایگاه‌هایش در هر زمان و هر طور که مناسب ببیند، پاسخ خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تندروها در سیاست خارجی بسیار تاثیرگذار و موثر هستند؛ جریانی به عنوان جریان خودسر سیاست خارجی و داخلی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند و این مسائل هزینه بردار است.

وب‌گاه عصر ایران

دولت قطر با این موضوع به عنوان یکی از اولویت‌های مسائل عربی برخورد می‌کند، بنابراین اجماع کشورهای عربی بسیار مهم است و تا زمانی که این اجماع حاصل شود که در نتیجه تحولات مثبت در صحنه سوریه محقق خواهد شد ما آن را پیش روی خود نمی‌بینیم و معتقدیم که تغییری در موضع قطر ایجاد نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قطر اعلام کرد کشورهای عربی هنوز در مورد بازگشت دولت سوریه به اتحادیه عرب به اجماع نرسیده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد آنلاین نوشت: حضور در میان سیل‌زدگان و بحران‌های شمال و جنوب، کمک به محرومین و... رافراموش نمی کنم.