دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سوریه

سوریه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه گفت: حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران در سوریه به درخواست دولت این کشور و در چارچوب کمک مستشاری به نیروهای مسلح و مردم سوریه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه ایران به همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پایبند است، گفت: در پارلمان ایران طرح تعیین سقف برای مذاکرات هسته‌ای مطرح شده و درهای مذاکره برای همیشه باز نخواهد ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اهانت به قرآن در دانمارک گفت: چنین رویکردهایی زمینه ساز نفرت پراکنی، افراطی گری و ترویج خشونت است که صلح و همزیستی مسالمت آمیز انسانها را با خطر مواجه خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به بیانیه ای که اخیرا به نام مرکز مستشاری ایران در سوریه منتشر شده است، واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر جدید ایران در سوریه، در آستانه عزیمت به محل مأموریت با وزیر خارجه کشورمان دیدار کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به بیانیه ای که اخیرا به نام مرکز مستشاری ایران در سوریه منتشر شده است، واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین اکبری سفیر جدید ایران در سوریه، در آستانه عزیمت به محل مأموریت با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید درباره روسیه تاکید کرد: در بلاروس هیچ حرکتی از سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی یا تصمیم به استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی از این دست ندیده‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع ترکیه گفت: پس از زلزله 60 هزار سوری به کشورشان بازگشته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه بیان کرد: تلاش نخست وزیر جنایتکار رژیم اسرائیل برای افزایش قدرت و بقای خود، یک بار دیگر گسل‌های داخلی جامعه صهیونیستی را عیان کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حسین اکبری سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سوریه، در آستانه عزیمت به محل مأموریت با دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی ورود سامانه بارشی جدید به کشور و احتمال جاری شدن سیلاب در برخی از استان ها، سازمان هواشناسی هشدار نارنجی صادر کرده است و سازمان هلال احمر هم در حالت آماده باش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در محل وزارت امور خارجه کشورمان با وزیر مشاور در امور خارجه کشور قطر دیدار و گفت وگویی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی پس از بازگشت از سفر به دمشق و لبنان گفت: این سفر که با هماهنگی وزارت امور خارجه به منظور برداشت‌های راهبردی از وضعیت این دو کشور انجام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

زومیت نوشت: بررسی‌های زومیت نشان می‌دهد که در سال 1401 پرجست‌وجوترین عبارت‌های گوگل در ایران مربوط به خرید خودرو و اطلاع از شرایط آن بوده است.