جمعه 8 تیر 1403

سومین گروه از حجاج بیمار به کشور بازگشتند

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
سومین گروه از حجاج بیمار به کشور بازگشتند

اقتصادنیوز:‌7 زائر بیمار ایرانی که به دلیل شکستگی و یا ناراحتی‌های قلبی و... در بیمارستان‌های کشور عربستان و مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه بستری بودند به میهن اسلامی منتقل شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، مرکز پزشکی حج و زیارت بمنظور حفظ سلامتی زائران و رسیدگی‌های بیشتر، در سومین گروه از اعزام حجاج بیمار به میهن اسلامی شب گذشته 7 تن از زائران بیت الله الحرام را که به دلیل شکستگی و یا ناراحتی‌های قلبی و... در بیمارستان‌های کشور عربستان و مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه بستری بودند به تهران اعزام کرد.

این حجاج از کاروان‌های شهرهای تهران، بیرجند، گنبدکاووس و سمنان بودند که با پرواز شماره 1515 هواپیمایی ایران ایر حدود نیمه شب گذشته از فرودگاه جده به ایران منتقل شدند.

مرکز پزشکی حج و زیارت با هماهنگی سازمان حج و زیارت روند انتقال زائران بیمار پر ریسک را ادامه خواهد داد.

خبر مرتبط تازه‌ترین آمار فوتی‌های حج اعلام شد

اقتصادنیوز: در دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و اعضاء نظارت و بازرسی بعثه مقام معظم رهبری اعلام شد: 17 زائر ایرانی از ابتدای حج فوت شده‌اند که 9 نفر از آنها در مکه به خاک سپرده شده‌اند.

اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت حاکیست پیش از اعزام این 7 نفر، 18 زائر بیمار نیز برای ادامه درمان از فرودگاه جده به فرودگاه امام خمینی (ره) منتقل شده بودند.

براساس این اطلاعیه تا پایان دیروز 29 زائر در بیمارستان‌های کشور میزبان و 39 نفر هم در بیمارستان مرکز پزشکی در مکه بستری و تحت مداوا قرار داشتند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
سومین گروه از حجاج بیمار به کشور بازگشتند 2