چهارشنبه 4 مهر 1403

سپاه بیش از 30میلیاردتومان کمک مومنانه در کرمان توزیع می‌کند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سپاه بیش از 30میلیاردتومان کمک مومنانه در کرمان توزیع می‌کند

کرمان - ایرنا - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به مناسبت عید فطر، 30 میلیارد و 376 میلیون و 800 هزار تومان، کمک های مومنانه در سراسر استان توزیع می شود.

به گزارش ایرنا، سردار حسین معروفی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در آستانه عید سعید فطر و در قالب کمک های مومنانه، تعداد 20 هزار بسته معیشتی به ارزش هفت میلیارد تومان، یک میلیون و 482 هزار پرس غذای گرم به ارزش 22 میلیارد و 230 میلیون تومان و همچنین پنج هزار و 792 بسته گوشت قرمز به ارزش 868 میلیارد و 800 هزار تومان توزیع می شود.

وی تصریح کرد: در سال جدید و در مرحله اول نیمه شعبان30 هزار بسته معیشتی و در مرحله دوم، همزمان با نیمه اول ماه رمضان و تولد امام حسن مجتبی (ع)، 75 هزار بسته معیشتی توزیع شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: کل خدمات اجتماعی در عید سعید فطر، به میزان 30 میلیارد و 376 میلیون و 800 هزار تومان است که از طرف مجموعه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، خیران و همه افرادی که مشارک انجام می شود که با شناسایی افراد به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

وی ادامه داد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در تمامی عرصه ها ورود کرده و مردم استان شاهد حضور این قرارگاه در تمامی عرصه ها و به ویژه اشتغال خرد، ساخت مسکن مددجویان، آبرسانی روستایی، تهیه جهیزیه برای نیازمندان و کمک معیشت به صورت جهادی و انقلابی خواهند بود.

سردار معروفی با بیان اینکه این قرارگاه با همه وجود در اجرای خدمات اجتماعی خود نگاه سیاسی، قومی و مذهبی ندارد تاکید کرد: تا زمانی که مردم استان کرمان احساس نیاز داشته باشند در کنار مردم خواهیم بود و خدمات رسانی با همین فرآیند برای حل مشکلات مردم ادامه خواهد داشت.

وی افزود: باید امروز برای حل مشکلات مردم عزیزمان در حد و توانمان مجاهدت کنیم و این مجاهدت را با دل و جان پذیرفته ایم، در یک زمان همه ما در صحنه نبرد با دشمنان مجاهدت می کردیم و امروز به منظور ریشه کن کردن فقر مشارکت می کنیم و همان گونه که در مقابل دشمنان ایستاده ایم و جان می دهیم به همین صورت هم با دشنمنان فقر مبارزه می کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: قرارگاه اجتماعی امام حسین مجتبی (ع) با مشارکت کمیته امداد امام (ره)، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سازمان تبلیغات اسلامی، آستان قدس رضوی، بانک رسالت، قرارگاه خاتم الاوصیا، بنیاد علوی، بسیج سازندگی، دفتر نمایندگی ولی فقیه و سپاه استان موفق به انجام کار در حوزه کمک های مؤمنانه استان کرمان شده اند.

*س_برچسب‌ها_س*