چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه در کمک به مردم آبادان در صف اول است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سپاه در کمک به مردم آبادان در صف اول است

سردار حسن شاهوارپور گفت: سپاه در تمام مباحثی که دستگاه اجرایی نیاز به کمک دارد در صف اول ایستاده است البته این آواربرداری به علت اینکه نیمی از سازه ریزش کرده، بسیار تخصصی است و باید با دقت و احتیاط فراوان انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در گفت و گو با خبرنگار رهیاب اظهار کرد: حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان بسیار تاسف آور است و از دقایق اولیه سپاه آبادان و بسیجیان منطقه به منظور کمک رسانی و امدادرسانی در محل حضور داشتند.

وی افزود: تعداد قابل توجهی از آسیب دیدگان نیز نجات پیدا کردند اما متاسفانه عده ای از آن ها همچنان در زیر آوار باقی مانده اند. فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: سپاه در تمام مباحثی که دستگاه اجرایی نیاز به کمک دارد در صف اول ایستاده است البته این آواربرداری به علت اینکه نیمی از سازه ریزش کرده، بسیار تخصصی است و باید با دقت و احتیاط فراوان انجام شود تا اگر احتمال زنده ماندن افرادی در بخش های زیرین ساختمان وجود دارد؛ بتوانند آن ها را خارج کنند. سردار شاهوارپور بیان کرد: سپاه و بسیجیان در کنار مردم هستند تا بتوانند این غم سنگین را به حداقل برسانند. انتهای پیام /