دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران پناهگاه تمامی مسلمانان است فرق نمی‌کند در قلب نظام باشند یا در همسایگی ما.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه در یادواره شهدای قرارگاه رمضان گفت: قرارگاه رمضان هسته اولیه الگوی مشترک دو ملت برای دفاع از یک سرزمین بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری رویترز در گزارشی با استناد به تصاویر ماهواره‌ای از تلاش ایران برای توسعه دو مرکز کلیدی تولید موشک‌های بالستیک در این کشور پرده برداشت. ماجرای موشک بالستیک خجیر ایران چیست که این روزها خبرساز شده است؟

خبرگزاری مهر

فرمانده قرارگاه رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: «قرارگاه رمضان» یکی از مولدهای سپاه است؛ چشمه خیر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عملکرد آن در حد یک لشکر یا نیروی بزرگ بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حزب کارگر پس از 14 سال بودن در جناح اپوزیسیون، در انتخابات چند روز قبل قدرت را به دست گرفت و کی‌یر استارمر، رهبر آن، از سوی شاه چارلز مأمور تشکیل دولت جدید شد. دولت‌های محافظه‌کار بریتانیا در سال‌های اخیر در زمان نخست‌وزیری بوریس جانسون، لیز تراس و ریشی سوناک در برابر خواسته‌های مطرح شده در این کشور برای تروریستی نامیدن سپاه پاسداران مقاومت کرده...

وب‌گاه مشرق نیوز

حزب کارگر که یک روز پیش از انتخابات پارلمانی انگلیس، در پی به‌دست گرفتن قدرت اعلام کرد در تروریستی خواندن سپاه پاسداران عجله نخواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) از انهدام تیم تروریستی توسط رزمندگان این قرارگاه در مرزهای شمال غرب کشور خبر داد و نوشت: در این درگیری تعدادی از اعضای این تیم تروریستی کشته و زخمی شده و تجهیزات آنان توسط رزمندگان اسلام ضبط شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک رسانه انگلیسی به بررسی موضع حزب حاکم (کارگر) انگلیس درباره موضوع قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی پرداخته و نوشت که این حزب به دنبال بررسی دیگر اقدامات محدودکننده علیه آنچه «سازمان‌های دولتی مرتبط با تروریسم» می‌خواند، است. یک رسانه انگلیسی به بررسی موضع حزب حاکم (کارگر) انگلیس درباره موضوع قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی پرداخته...

وب‌گاه الف

کارشناسان و رسانه‌های غربی می‌گویند دولت‌های غربی انتظار ندارند انتخابات ایران، روابط این دولت‌ها با ایران را تغییر دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میلر گفت: در حال حاضر انتظار تغییر نداریم و ابتدا باید او (مسعود پزشکیان) کار خود را آغاز کند. بنابراین اکنون نمی‌توانم اظهار نظری داشته باشم اما همیشه گفته‌ایم که دیپلماسی مؤثرترین راه برای دستیابی به یک راه‌حل مؤثر و پایدار در رابطه با برنامه هسته‌ای ایران است

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این باره وبسایت شبکه سی‌ان‌ان نوشت: مقامات انتخاباتی ایران روز شنبه اعلام کردند که مسعود پزشکیان، نامزد اصلاح‌طلبان، در میان تشدید تنش‌ها در داخل و خارج از کشور، رقیب «تندرو» خود را شکست داده و در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شده است. شورای نگهبان، یک نهاد قدرتمند 12 نفره که وظیفه نظارت بر انتخابات و قانونگذاری را بر عهده دارد، قبل از اینکه پزشکیان...

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناسان و رسانه‌های غربی می‌گویند دولت‌های غربی انتظار ندارند انتخابات ایران، روابط این دولت‌ها با ایران را تغییر دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری جمهوری اسلامی از قول بهاءالدین شیخ‌الاسلام سخن‌گوی وقت وزارت کشور گزارش داد: «دانشجویان پس از بازگشت به کوی دانشگاه تهران، با حمله تعدادی از افرادی که لباس شخصی بر تن داشتند و به سمت دانشجویان سنگ پرتاب می‌کردند، روبه‌رو شدند».

وب‌گاه الف

فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با بیان این که، ملت ایران در شکست دادن دشمن و نشان دادن غلط بودن محاسبات او بسیار هنرمند و ماهر است، گفت: انتخابات ریاست جمهوری اخیر نمونه برجسته مردم سالاری دینی توام با امانتداری در کشور بود.