دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: شکی نیست که مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور کل ملت و تک‌تک مردم ایران و مورد حمایت نیروهای انقلاب است، هرچند برخی از نیروهای منتسب به انقلاب در رقابت میان نامزدها از نامزد رقیبش حمایت کرده باشند.

خبرگزاری میزان

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: شکی نیست که مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور کل ملت و تک‌تک مردم ایران و مورد حمایت نیرو‌های انقلاب است، هرچند برخی از نیرو‌های منتسب به انقلاب در رقابت میان نامزد‌ها از نامزد رقیبش حمایت کرده باشند.

وب‌گاه الف

مقام بلندپایه سپاه گفت: ملت شریف ایران از بین کاندیداهای مورد تأیید شورای نگهبان، آقای دکتر پزشکیان را انتخاب می‌کنند. قطعاً رئیس‌جمهور منتخب، رئیس‌جمهور 16 میلیون رأی‌دهنده به ایشان نیست بلکه او امروز رئیس‌جمهور 85 میلیون نفر است و باید همه ملت و مسئولان با حمایت از دکتر پزشکیان به اجرای برنامه‌های وسیع کشور کمک کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار حاجی زاده در روزنامه جوان نوشت: باید همه ملت و مسئولان با حمایت از دکتر پزشکیان به اجرای برنامه‌های وسیع کشور کمک کنند و به یاد داشته باشیم حمایت از کاندیدای خاص و رقابت، مربوط به قبل از انتخابات است. سردار حاجی زاده در روزنامه جوان نوشت: باید همه ملت و مسئولان با حمایت از دکتر پزشکیان به اجرای برنامه‌های وسیع کشور کمک کنند و به یاد داشته باشیم حمایت از کاندیدای خاص و رقابت، مربوط...

وب‌گاه خبر آنلاین

شکی نیست که دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور کل ملت و تک‌تک مردم ایران و مورد حمایت نیروهای انقلاب است، هرچند برخی از نیروهای منتسب به انقلاب در رقابت میان نامزدها از نامزد رقیب ایشان حمایت کرده باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: نباید دولت رئیس جمهور منتخب را خارج از جبهه انقلاب دانست و معتقدین به نظام و انقلاب نباید از هیچ کمکی به دولت آقای پزشکیان دریغ کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه نباید دولت مسعود پزشکیان را خارج از جبهه انقلاب دانست، گفت: معتقدین و ملتزمین به نظام و انقلاب نباید از هیچ کمکی به پزشکیان دریغ کنند.

وب‌گاه الف

رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه نباید دولت مسعود پزشکیان را خارج از جبهه انقلاب دانست، گفت: معتقدین و ملتزمین به نظام و انقلاب نباید از هیچ کمکی به پزشکیان دریغ کنند.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در حاشیه نشست ناتو طی دیدارهای متعدد با رهبران بین‌المللی خواستار اعمال فشار بیشتر بر ایران شد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: نباید دولت رئیس جمهور منتخب را خارج از جبهه انقلاب دانست و معتقدین به نظام و انقلاب نباید از هیچ کمکی به دولت آقای پزشکیان دریغ کنند.

خبرگزاری مهر

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: دشمن با جنگ نرم می‌خواهد بر ذهن و فکر ما تسلط پیدا کند و با استفاده از فضای مجازی اهداف خود را پیش ببرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم «40 سال مجاهدت»؛ یادواره شهدای قرارگاه رمضان گفت: قرارگاه رمضان یکی از استثنائی‌ترین قرارگاه‌های جنگ بود. به واسطه قرارگاه رمضان، هسته اولیه الگوی یک مقاومت مشترک بین دو ملت در دو سرزمین، ولی برای یک هدف شکل گرفت. سرلشکر سلامی بیان داشت: سعادت مسلمانان از درون میدان‌های جهاد و از مسیر شهادت عبور...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه رمضان یکی از استثنایی‌ترین قرارگاه‌های جنگ بود چون هسته اولیه یک قرارگاه برای دفاع از یک سرزمین شکل گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران پناهگاه تمامی مسلمانان است فرق نمی‌کند در قلب نظام باشند یا در همسایگی ما.