سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور و امیدواری ملت‌های مسلمان و آزاده جهان شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس تاکید کرد: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

وب‌گاه عصر ایران

آیت‌الله رسول فلاحتی امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در دیدار با جمعی از اعضای شورای تأمین و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان صومعه‌سرا به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه، وحدت میان نیروهای مسلح و قوای سه‌گانه کشور و همچنین حمایت امام امت را سبب رقم خوردن شاهکار عظیم عملیات وعده صادق دانست و اظهار کرد: اوایل انقلاب، شاهد اتفاقات و درگیری‌های داخلی بسیار از سوی منافقان بودیم که به امنیت...

وب‌گاه گسترش

دکتر علیرضا زمان‌پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی به شرح زیر صادر کرد:

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترکیه ادعاهای مطرح شده مبنی بر رهگیری موشک‌های شلیک شده ایران به سوی سرزمین‌های اشغالی توسط رادارهای این کشور را تکذیب کرد. ترکیه ادعاهای مطرح شده مبنی بر رهگیری موشک‌های شلیک شده ایران به سوی سرزمین‌های اشغالی توسط رادارهای این کشور را تکذیب کرد. به گزارش عرشه آنلاین، «مرکز مبارزه با اطلاعات نادرست ترکیه» اعلام کرد که ادعای مقابله و رهگیری موشک‌های ایرانی شلیک شده به سوی اسرائیل تواسط...

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی وزارت دفاع تاکید کرد: علت برتری امروز قدرت دفاعی ما در منطقه و منفعل‌شدن دشمنان ما این است که نظام دفاعی کشورمان دانش‌پایه است. سازمان سپند به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح ضمن قدردانی صمیمانه از تلاشها و موفقیتها در قضایای اخیر، تاکید کردند: به‌لطف خداوند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح ضمن قدردانی صمیمانه از تلاشها و موفقیتها در قضایای اخیر، تاکید کردند: به‌لطف خداوند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان عالی نیروهای مسلح گفتند: نوآوری در تسلیحات و شیوه‌ها و همچنین شناخت روش‌های دشمن همواره در دستورکار باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح ضمن قدردانی صمیمانه از تلاشها و موفقیتها در قضایای اخیر، تاکید کردند: به‌لطف خداوند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای...

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب با قدردانی از تلاش ها و فعالیت‌های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، نیروهای مسلح را به استمرار تلاش و حرکت برای مواجهه با دشمنی‌ها و دشمن‌ها با تکیه بر نوآوری و ابتکار توصیه و خاطر نشان کردند: یک لحظه هم نباید متوقف شد زیرا توقف به معنای عقب گرد است، بنابراین باید نوآوری در تسلیحات و شیوه‌ها و همچنین شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به موضوعات مختلفی از جمله عدم ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی، وضعیت آبیاری فضای سبز و... پرداختند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیرو‌های مسلح ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش‌ها و موفقیت‌ها در قضایای اخیر، تاکید کردند: به‌لطف خداوند نیرو‌های مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدیان کارشناس امور خاورمیانه بر این نکته تاکید کرد که شاید عملیات صبح جمعه اصفهان و تبریز «عملیات فریب» باشد و امکان دارد اسرائیل غاصب در آینده با پیدا کردن نقاط کور راداری ما بخواهد حیثیت از دست رفته اش را با یک عملیات کیفی و نقطه ای جبران کند و بر همین اساس نیروهای مسلح کشور باید در آمادگی کامل باشند و مهمتر از این موضوع انجام عملیات های تروریستی از قبیل انفجار در اماکن حساس و ترور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش در پیامی نوشت: ارتش و سپاه هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای سرزمین ایران اسلامی و عبور از خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را با پاسخی قاطع، سخت و پشیمان کننده پاسخ داده و خواهند داد.

وب‌گاه الف

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در پیامی نوشت: ارتش و سپاه هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای سرزمین ایران اسلامی و عبور از خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را با پاسخی قاطع، سخت و پشیمان کننده پاسخ داده و خواهند داد.