سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور به حضور تک تیراندازان در دانشگاه‌های آمریکا واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم خرم آباد در جلسه امروز مجلس سخنانی را خطاب به سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور مطرح و لب به انتقاد گشود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی (تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری سپند) در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار داشت که وکلای ملت با اکثریت آرا کلیات آن را به تصویب رساندند که در ادامه نظرات موافقان و مخالفان این طرح را می‌خوانیم: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نایب رئیس مجلس پس از تصویب این طرح گفت: تصویب این طرح، هدیه خوبی به نیرو‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه صهیونیستی معاریو گزارش داد که پس از پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی، دولت آمریکا اذعان دارد که ایران یک قدرت منطقه ای است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به اهتمام مضاعف در اجرای قانون رعایت حجاب گفت: ممتولیان امر و گروه‌های آموزش دیده با عنوان "سفیران مهر"، موضوع رعایت قانون و ضوابط مربوط به حجاب در اماکن عمومی و تذکر و روشنگری قاعده‌مند را به صورت جدی‌تر در میان اصناف، ادارات، بازار، معابر، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و حمل و نقل عمومی تهران پی‌گیری خواهند کرد. فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به اهتمام مضاعف...

وب‌گاه خبر آنلاین

امام خمینی در تاریخ 23 فروردین 1358، 10 روز قبل از صدور فرمان تاسیس سپاه پاسداران در جمع اعضای سپاه پاسداران شرق تهران، گفتند: شما پاسداران انقلاب اسلامی به اسلام حق پیدا کردید. شما مثل سربازان صدر اسلام که با جان و دل و با عشق و علاقه به اسلام خدمت کردند، به اسلام خدمت کردید و می‌کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرتیپ پاسدار طلایی‌نیک گفت: علت برتری امروز قدرت دفاعی ما در منطقه و مزیت‌هایی که در سطح جهانی کسب کردیم، دانش پایه بودن نظام دفاعی کشور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سرلشکر حسین سلامی تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش طی پیامی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرلشکر حسین سلامی تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلام علیکم؛ فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه «سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش طی پیامی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرلشکر حسین سلامی تبریک گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون هماهنگ کننده ارتش در پیامی نوشت: وحدت ارتش و سپاه عزت، همدلی و همراهی ارزشمندی را در بازوان اقتدار نظام اسلامی ایجاد کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس، کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع) را تصویب کردند.

خبرگزاری تسنیم

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ارتش و سپاه هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای سرزمین ایران اسلامی و عبور از خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را با پاسخی قاطع، سخت و پشیمان کنند پاسخ داده و خواهند داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای ششم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع امنیت، شهدای مدافع حرم و شهدای فلسطینی، با بیان اینکه اول اردیبهشت ماه در تقویم ملی ایرانیان همزمان با سالروز شیخ اجل سعدی شیرازی نامگذاری شده است؛ گفت: وی از مهمترین نویسندگان و شعرای موجب فخر ایران و زبان...

وب‌گاه مشرق نیوز

دکتر علیرضا زمان‌پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی به شرح زیر صادر کرد:

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به موضوعات مختلفی از جمله عدم ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی، وضعیت آبیاری فضای سبز و... پرداختند.