چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا دو روز پس از عملیات نظامی «وعده صادق» ایران علیه اسرائیل به دلیل حمله این رژیم به کنسولگری تهران در دمشق سوریه گفت: مصمم هستیم از گسترش درگیری در خاورمیانه جلوگیری کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معادله جدیدی که با عملیات «وعده صادق» بوجود آمد به خوبی این موضوع را به صهیونیست‌ها دیکته می‌کند که آنان از ذیل یک دولت تروریستی مایشاء و افسارگسیخته خارج شده و در برابر هر اقدام تروریستی با حمله و تنبیه مستقیم ایران روبرو خواهند شد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر انگلیس در سازمان ملل در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شد: ا «نگلیس مدت‌هاست که درباره نقش غیرقابل قبول ایران در بی‌ثبات کردن منطقه، از جمله نقش آن در حمایت از حوثی‌ها در یمن، به صراحت سخن گفته است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای از عملیات «وعده صادق» حمایت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرهیختگان هزینه‌های عملیات انتقامی ایران را حدودی تخمین زده که نتایج جالبی داشته است که می‌توانید در این اینفوگرافیک زیر مشاهده کنید./ فرهیختگان

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود واعظی، با صدور پیامی به حمله سپاه به 2 پایگاه نظامی اسرائیل واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام حمله کوبنده سپاه پاسداران به رژیم غاصب، ظالم و ضدبشری صهیونیستی را افتخارآفرین و غرورآفرین دانست و گفت: این ضربه برای رژیمی که خود را مصون می‌دانست به قدرکافی عبرت آموز بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح مراسم یادبود سی‌و‌یکمین سالگرد شهادت شهید سید مرتضی آوینی با عنوان «میراث مرتضی» برگزار شد.

وب‌گاه الف

دستگاه های جاسوسی و امنیتی رژیم صهیبونیستی امروز (دوشنبه) از ارتش این رژیم به دلیل ناکامی در ارزیابی واکنش قوی ایران به عملیات تروریستی حمله به کنسولگری ایران در دمشق انتقاد کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از مردم تهران با حضور در میدان فلسطین و در دست داشتن پرچم‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامیز ضمن محکومیت جنایات تروریستی رژیم صهیونسیتی حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل انجام عملیات «وعده صادق» اعلام کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در حمایت و خشنودی از حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در مزار شهدای دانشگاه تجمع کردند و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند. علی پورکمالی انارکی؛ رئیس دانشگاه و حجت الاسلام نبی الله فضلعلی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت...

وب‌گاه مشرق نیوز

محفل ادبی شاعران و علاقه‌مندان شعر به مناسبت حماسه «وعده صادق» سه‌شنبه 28 فروردین در فرهنگسرای انقلاب برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه لبنان امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای از حوادث و تحولات اخیر غرب آسیا ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام حمله کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب، ظالم و ضدبشری صهیونیستی را افتخارآفرین و غرورآفرین دانست و گفت: این ضربه برای رژیمی که خود را مصون می‌دانست به قدرکافی عبرت آموز بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اخبار اطلاعات و مستندات حمله موشکی ایران به مواضع رژیم صهیونیستی به اطلاع مردم خواهد رسید تا ملت ایران در جریان جزئیات اخبار و اطلاعات مربوط به خسارات این حمله موشکی قرار گیرند.