چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت خارجه ترکیه خواستار خویشتن داری طرفین در بحران فعلی میان ایران و اسرائیل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تحلیلگران حوزه انرژی پیش بینی کردند که در پی بالا گرفتن تنش‌ها در خاورمیانه قیمت نفت در روزهای آینده افزایش محسوسی را تجربه کند.

خبرگزاری تسنیم

حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه دشمن صهیونیستی، نشان از قدرت و عزت اسلام در قلب جهان اسلام داشته و علاوه بر پاسخ‌گویی به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، دریچه امید را برای پاک‌سازی منطقه از شر این غده سرطانی گشوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز وکلای قوه قضاییه برای استفاده از ظرفیت‌های حقوقی_ قضایی در راستای هماهنگی‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی برای پیگیری حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اعلام آمادگی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیویورک تایمز در گزارشی با بیان اینکه اسرائیل با پاسخ پیچیده و تسلیحات پیشرفته ایران روبرو بود، اعلام کرد تسلیحاتی که ایران در پاسخ تنبیهی شنبه‌شب علیه رژیم صهیونیستی استفاده کرد بیش از سلاح‌هایی است که حماس و سایر متحدانش در 6 ماه گذشته علیه این رژیم استفاده کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جامعه ورزش و جوانان برای دفاع مشروع نیرو‌های غیور مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر جنایات خبیث رژیم صهیونسیتی در بیانیه‌ای قدردانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم شاهین شهر و میمه و بُرخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: حمله نظامی ایران بر اساس نص ماده 51 منشور سازمان ملل متحد و در پاسخ به تجاوز مسلحانه رژیم صهیونیستی به سرکنسولگری کشورمان در سوریه، دفاع مشروع بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای در پی پاسخ ایران به حمله متجاوزانه اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران، درباره افزایش تنش‌ها در منطقه هشدار داده و خواستار خوشتن‌داری طرفین شد.

خبرگزاری میزان

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در پیام تبریکی تاکید کرد که بی‌تردید عملیات «الوعد الصادق» نیرو‌های جان برکف هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت به‌عنوان عملیاتی بی‌نظیر و منحصر بفرد ثبت خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز وکلای قوه قضائیه برای پیگیری حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق اعلام آمادگی کرد.

وب‌گاه الف

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای بررسی نحوه پاسخ به حمله تلافی‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تشکیل جلسه داد که شب گذشته با ده‌ها موشک و پهپاد مواضع رژیم صهیونیستی را هدف گرفت‌.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به وزیران کابینه این رژیم دستور داده است از اظهارنظر درباره عملیات موفق تنبیهی موشکی و پهپادی کشورمان علیه سرزمین‌های اشغالی اجتناب کنند. همچنین بر اساس اعلام این رسانه‌ها، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به وزیران کابینه این رژیم فرمان داده که از اجرای مصاحبه‌های خبری...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه ترکیه بر تلاش برای حل بحران کنونی در خاورمیانه تاکید کرد. وزارت امور خارجه ترکیه روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: قبل از حمله ایران به اسرائیل با طرف‌های ایرانی و آمریکایی ارتباط برقرار کرده و خواستار خویشتن داری دو طرف شده است. در بیانیه وزارت خارجه ترکیه آمده است که آنکارا پیام‌هایی را بین طرف‌های ایرانی و آمریکایی منتقل کرده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از گفت‌وگو با وزیر امور خارجه ایران درباره حمله ایران به نقاطی در اراضی اشغالی خبر داده و بر اهمیت جلوگیری از گسترش تنش‌ها تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر اسرائیل به وزرای کابینه‌اش دستور داده تا در مورد ایران اظهارنظر و مصاحبه مطبوعاتی نکنند.

وب‌گاه الف

دانشیار گروه علوم سیاسی دانشگاه اصفهان گفت: اقدام ایران در حمله به رژیم صهیونیستی، اعتبار کشورمان و قدرت نرم آن را در جهان اسلام افزایش داد.