چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه مشرق نیوز

مراجع تقلید، علما، شخصیت ها، نهادها و مراکز حوزوی با صدور پیام ها و گفت و گوهایی جداگانه ای از عملیات «وعده صادق» تقدیر کرده و نسبت به پیامدهای هرگونه حماقت و ماجراجویی رژیم صهیونیستی و همپیمانان غربی آن هشدار دادند.

وب‌گاه الف

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از گفت‌وگو با وزیر امور خارجه ایران درباره حمله ایران به نقاطی در اراضی اشغالی خبر داده و بر اهمین جلوگیری از گسترش تنش‌ها تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیش از 80 هنرمند شناخته‌شده عرصه فرهنگ و هنر، با صدور بیانیه‌ای، پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم جعلی صهیونیستی را به تمامی مستضعفان جهان تبریک گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تارنمای شبکه خبری «سی‌ان‌ان» امروز (یکشنبه) در گزارشی نوشت: در حالی که ایران به اسرائیل حمله می‌کند، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا با بحران فزاینده‌ای در خاورمیانه روبه‌رو می‌شود که امیدوار بود از آن دوری کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از گفت‌وگو با وزیر امور خارجه ایران درباره حمله ایران به نقاطی در اراضی اشغالی خبر داده و بر اهمین جلوگیری از گسترش تنش‌ها تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بامداد یکشنبه (26 فروردین‌ماه) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، حملات گسترده‌ای علیه مواضع رژیم صهیونیستی انجام داد که برخی از مسئولین و سازمان‌ها به این اقدام واکنش نشان دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: اقدام ایران علیه رژیم دشمن صهیونیست اقدامی قانونی بود. عبدالسلام در ادامه سخنان خود گفت: این اقدام قانونی در واکنش به جنایت رژیم دشمن صهیونیست در حمله به کنسولگری این کشور در دمشق صورت گرفت. همچنین سخنگوی جنبش انصارالله یمن با تاکید بر لزوم مجازات رژیم صهیونیستی افزود: رژیم دشمن نمی‌تواند...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در چند سال گذشته چندین فرمانده نیروی قدس و دانشمند هسته‌ای را ترور کرده و باید انتقام سختی از این رژیم گرفته می‌شد، گفت: رژیم صهیونیستی باید بداند که ایران می‌تواند با توان بسیار بالایی سرزمین‌های اشغالی را شخم بزند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه سوریه در تماس تلفنی با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه کشورمان، پاسخ به اسرائیل را حق مشروع ایران دانست.

خبرگزاری تسنیم

جامعه ورزش و جوانان برای دفاع مشروع نیروهای غیور مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر جنایات خبیث رژیم صهیونسیتی قدردانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پاسخ به جنایت‌های متعدد اسرائیل از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، سپاه پاسداران اهداف معینی در داخل اسرائیل را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد./ فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

حمله پهپادی و موشکی شب گذشته ایران علیه اسرائیل طولانی ترین، پرحجم ترین و بزرگترین حمله پهپادی لقب گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد 10 شهر کشور تا صبح فردا، دوشنبه باطل است و انجام نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جامعه ورزش و جوانان برای دفاع مشروع نیروهای غیور مسلح ایران در برابر جنایات خبیث اسرائیل قدردانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ترکیه به حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از نهایی شدن سامانه مشوق‌های سربازی خبر داد و اعلام کرد که مشمولان دارای مهارت می‌توانند از 15 اردیبشهت ماه نسبت به انجام ثبت نام خود در این سامانه اقدام کنند. فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از نهایی شدن سامانه مشوق‌های سربازی خبر داد و اعلام کرد که مشمولان دارای مهارت می‌توانند از 15 اردیبشهت...