چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از نهایی شدن سامانه مشوق‌های سربازی خبر داد و اعلام کرد که مشمولان دارای مهارت می‌توانند از 15 اردیبشهت ماه نسبت به انجام ثبت نام خود در این سامانه اقدام کنند. فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از نهایی شدن سامانه مشوق‌های سربازی خبر داد و اعلام کرد که مشمولان دارای مهارت می‌توانند از 15 اردیبشهت...

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای از نیروهای مسلح کشور خاصه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با عزم راسخ عملیات غرورآفرین «وعده صادق» را با موفقیت به انجام رساندند تشکر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این بیانیه آمده است: بسم الله قاصم الجبارین انا من المجرمین المنتقمون غیورمردان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شب گذشته در پاسخ مشروع به تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت کشورمان در سوریه، صدها پهپاد و موشک بر سر متجاوزین فرود آوردند تا وعده صادق جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تنبیه متجاوز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی جنبش انصارالله یمن حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به اراضی اشغالی را پاسخی مشروع دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جبهه خلق آزادی‌بخش فلسطین با صدور بیانیه‌ای نسبت به حمله تنبیهی ایران به اهداف معین در سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از برگزاری جلسه فوق‌العاده وزرای امور خارجه این نهاد اروپایی در پی حمله ایران به نقاطی در اسرائیل خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی از اقدام پشیمان کننده سپاه در پاسخ به حمله رژیم جعلی صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، قدردانی و مراتب حمایت همه جانبه خود را ابراز داشت.

خبرگزاری میزان

سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به فعالیت برخی صفحات مجازی در حمایت از اقدامات رژیم صهیونیستی هشدار داد و بر برخورد قاطع با مجرمین تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی جنبش انصارالله یمن حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به اراضی اشغالی را پاسخی مشروع دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پاسخ پهپادی و موشکی سپاه پاسداران و هدف قرار گرفتن پایگاه‌های نظامی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین از همان دقایق ابتدایی مورد توجه رسانه‌های عربی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره حملات پهپادی موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی اظهارکرد: حمله دیشب سپاه به سرزمین‌های اشغالی، به نوع خودش بی نظیر بود که برای اولین بار در مواجهه بین ایران و رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد. وی افرود: واکنش ایران به اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت ایران در دمشق،...

وب‌گاه عصر ایران

اهالی فرهنگ و هنر و رسانه همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، با انتشار مطالبی در فضای مجازی به این اقدام، واکنش نشان دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباسعلی کدخدایی تاکید کرد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل نباید محدود به بخشی از عملیات نظامی باشد و ما باید حقوق خود را در چارچوب حقوق بین المللی از طریق مجامع بین المللی پیگیری کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جبهه خلق آزادی‌بخش فلسطین با صدور بیانیه‌ای نسبت به حمله تنبیهی ایران به اهداف معین در سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای، پاسخ پهپادی و موشکی تهران به حمله تل‌آویو به کنسولگری ایران در دمشق را ستود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از بازگشت هزینه بلیت مسافران پرواز‌های لغو شده از بامداد 26 فروردین تا پایان زمان هشدار هوانوردی (نوتام) خبر داد.