چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از بازگشت هزینه بلیت مسافران پرواز‌های لغو شده از بامداد 26 فروردین تا پایان زمان هشدار هوانوردی (نوتام) خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله تلافی‌جویانه نیروهای مسلح ایران به سرزمین‌های اشغالی، گفت: عملیات بامداد امروز نیروهای مسلح غرور آفرین و قابل تحسین بود چرا موجب افزایش غرور و عزت ملی شد.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه جامع علمی کاربردی حمایت خود را از حملات دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی طی بیانیه‌ای عنوان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های ترکیه از تماس تلفنی وزیر خارجه این کشور هاکان فیدان با حسین امیرعبداللهیان درباره حملات تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم

هیات رییسه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در پیامی از حملات غیور مردان سپاه پاسداران در حمله به رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر و تاکید کرد: رژیم منحوس و ایادی آن بویژه دولت تروریستی آمریکا که این تنبیه و هشدار متوجه آنهاست بدانند دیگر زمان بزن و در رو نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای، پاسخ پهپادی و موشکی تهران به حمله تل‌آویو به کنسولگری ایران در دمشق را ستود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز بسیج وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور بیانیه‌ای از حمله اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم کودک کش اسرائیل حمایت و اعلام کرد که ایران سیلی پشیمان کننده‌ای به متجاوزان زد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، پاسخ قاطعانه سپاه پاسداران به رژیم کودک‌کش صهیونیستی را ارج می‌نهد و آن را برگ زرینی در تاریخ قلمداد می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر انگلیس امروز به همراهی کشور متبوعش با اسرائیل در مقابله با پاسخ تلافی‌جویان ایران به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی اذعان کرد و مدعی شد: «جت‌های نظامی انگلیس تعدادی از پهپادهایی که ایران در حمله به اسرائیل پرتاب کرده بود را هدف قرار داد.»

خبرگزاری تسنیم

شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان طی پیامی از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران تقدیر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه به درخواست دیپلمات اسرائیل از مسکو برای محکوم کردن پاسخ نظامی ایران به اسرائیل پاسخ منفی داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سابق سازمان جاسوسی خارجی اسرائیل (موساد) درباره تبعات هرگونه تقابل نظامی با ایران به مقامات کنونی این رژیم هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در این اجتماع دانشگاهیان دانشگاه تهران، گفت: ما شاهد عملیات غرورآفرینی بودیم که باعث عزت مسلمین شد و در اقصی نقاط کشورهای اسلامی بویژه کشورهای جبهه مقاومت شاهد خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم مسلمان بودیم. رئیس دانشگاه تهران افزود: دیشب شاهد اتفاق غرورآفرینی بودیم که خدا را شکر همان طور که سید حسن نصرالله بارها گفتند رژیم...

خبرگزاری تسنیم

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تقدیر از عملیات «وعده صادق» در بیانیه‌ای آورد: الحمدلله امروز اتحاد، همدلی و هم‌افزایی نیرو‌های مسلح و مقتدر ایران اسلامی و نیز جبهه مقاومت اسلامی در منطقه منجر به تولید قدرت سهمگینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای تاکید کرد که هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به سایت گرداب ارسال نمایند.