چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شماری از دانشگاه‌ها با انتشار بیانیه‌های جداگانه با قدردانی از دلاور مردان سپاه پاسداران در انجام عملیات غرورآفرین «وعده صادق» تاکید کردند: این عملیات به مدد الهی نقطه عطفی درتاریخ و شروع حرکتی بزرگ درمحو غده سرطانی، رژیم اشغالگر صهیونیستی در منطقه غرب آسیا و باعث شادی همه مردم آزاده جهان به ویژه مسلمانان شد.

خبرگزاری تسنیم

منصوره کرمی همسر دانشمند هسته‌ای شهید مسعود علیمحمدی ضمن اشاره به حمله دیشب ایران به سرزمین‌های اشغالی گفت: ما که زخم خورده اسراییل بودیم قلبمان با عملیات دیشب شاد شد.

خبرگزاری تسنیم

یورونیوز از جمله رسانه‌هایی بود که احتمال انتقام راهبردی ایران نسبت به اقدام وقیحانه رژیم اشغالگر قدس در حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق را نزدیک به صفر درصد دانسته بود!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه دولت «نجات ملی» یمن امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای پاسخ پهپادی و موشکی تهران به حمله تل‌آویو به کنسولگری ایران در دمشق را پاسخی مشروع و منطبق بر قوانین بین المللی ارزیابی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر ایتالیا با واکنش به عمیات «وعده صادق» ایران علیه اسرائیل، جزئیاتی را درباره برگزاری جلسه گروه هفت برای بررسی این حمله اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به سایت گرداب ارسال نمایند.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها زیاد درباره پهپادهای ایرانی می‌شنویم. از آرش گرفته تا مهاجر و غزه، ایران طیف گسترده‌ای از پهپادهای شناسایی، رزمی و انتحاری را به خدمت گرفته است. برخی از این پهپادها در میدان نبرد هم کارایی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

خبرگزاری تسنیم

شورای هماهنگی تبلیغات اعلام کرد امشب اقشار مختلف مردم به شکرانه عملیات غروآفرین وعده صادف، به‌صورت یکپارچه در سراسر میهن اسلامی بویژه در میادین شهرها به سرور و شادی و نور افشانی می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر ایتالیا با واکنش به عمیات «وعده صادق» ایران علیه اسرائیل، جزئیاتی را درباره برگزاری جلسه گروه هفت برای بررسی این حمله اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی بیانیه‌ای درخصوص پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به جنایت اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، تصریح کرد: امشب ملت بزرگ ایران اسلامی به شکرانه این عملیات غرورآفرین نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی و تحقیر تاریخی رژیم خون آشام صهیونیستی در مساجد کشور پیشانی بر آستان قدس ربوبی قرار داده و در این جشن بزرگ ملی، اقشار مختلف...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه حمایت از رژیم جعلی اسرائیل در فضای مجازی اطلاعات صفحات مذکور را اعلام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید توصیه‌هایی که آمریکا به اسرائیل کرده پیرامون این محور است که اسرائیل به گونه‌ای عمل کند که موضوع خاتمه پیدا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لحظه شروع عملیات سپاه پاسداران از پایگاه نبی اکرم با دستور سردار سلامی قابل مشاهده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به عملیات سپاه پاسداران در پاسخ به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که «دوران بزن در رو به پایان رسیده است».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لحظه شروع عملیات سپاه پاسداران از پایگاه نبی اکرم با دستور سردار سلامی قابل مشاهده است.

خبرگزاری تسنیم

تشکل های شاهد و ایثارگر با صدور بیانیه ای موشک باران رژیم غاصب صهیونیستی را توسط سپاه اسلام محضر امام عصر (عج الله) مقام معظم رهبری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور ایران اسلامی تبریک گفتند.