چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: در جنایتی که صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن مستشاران جمهوری اسلامی ایران مرتکب شدند، ایران خویشتن‌داری لازم را داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موشک مافوق‌صوت «خیبرشکن» سلاحی است که ساعاتی پیش برای حمله به پایگاه هوایی اسرائیل در نقب مورد استفاده قرار گرفت.

وب‌گاه الف

ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاهیان دانشگاه‌های تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر با برگزاری تجمعاتی در صحن دانشگاه از عملیات سپاه پاسداران علیه سرزمین های اشغالی حمایت کردند.

وب‌گاه الف

موشک مافوق‌صوت «خیبرشکن» سلاحی است که ساعاتی پیش برای حمله به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در نقب مورد استفاده قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی اذعان کردند که پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی، حدود یک میلیارد دلار برای این رژیم هزینه داشته است.

وب‌گاه الف

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با هشدار به سردمداران آمریکا گفت: اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی مداخله کنند تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهداف عملیاتی ما محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر اسرائیل در مسکو ساعتی پس از آن که اعلام کرد در اثر پاسخ ایران به (حمله) اسرائیل، یک کودک هفت ساله جان باخته است؛ ادعای خود را پس گرفت.

وب‌گاه الف

عضو شورای عالی امنیت ملی در پیامی درباره عملیات وعده صادق نوشت: آذرخشی که دیشب در پی طوفان الاقصی درخشید برق از چشم سلطه‌گران و سلطه‌پذیران پراند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: در جنایتی که صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن مستشاران ایران مرتکب شدند، ایران خویشتنداری لازم را داشته است.

وب‌گاه الف

یک رسانه آمریکایی در گزارشی درباره پاسخ نظامی ایران به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به نقل از کارشناسان نوشت، این سلاح‌ها پیچیده‌تر از هر چیزی است که تل‌آویو در شش ماه جنگ علیه غزه و متحدان حماس در منطقه تاکنون با آن مواجه بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سپاه پاسداران شب گذشته عملیاتی موشکی و پهپادی علیه مواضع نظامی اسرائیل انجام داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر سرلشکر موسوی گفت: اگر رژیم نامشروع صهیونیستی بخواهد بر اقدامات تجاوزکارانه خود اصرار کند، این بار با مجازاتی سنگین‌تر مواجه خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در پیامی از پیام تسلیت و ابراز همدردی رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور نیکاراگوئه با جمهوری اسلامی ایران به مناسبت شهادت جمعی از نمایندگان کشورمان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق قدردانی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور با قدردانی از ابراز همدردی «دانیل اورتگا ساآودرا» رئیس جمهور و خانم روساریو موریو، معاون رئیس جمهور نیکاراگوئه با دولت و ملت ایران به مناسبت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی دشمن صلح و آرامش بوده و به هیچ یک از اصول و قوانین بین‌المللی پایبند...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت مردم ایران از حمله تلافی جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی بیانیه ای را منتشر کرد.