چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه پاسداران حمله رژیم صهیونیستی از هر نقطه به منافع و شخصیت‌ها و شهروندان ایران را برابر با مورد تهاجم متقابل قرار گرفتن صهیونیست ها خواند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سلامی درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در جلسه علنی امروز یکشنبه 26 فروردین 1403 صحن مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس در حمایت از اقدام سپاه پاسداران در پاسخ به جنایات تروریستی رژیم صهیونسیتی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، با حضور در مقابل جایگاه هیأت رئیسه، شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند. منبع: فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران حمله رژیم صهیونیستی از هر نقطه به منافع و شخصیت‌ها و شهروندان ایران را برابر با مورد تهاجم متقابل قرار گرفتن صهیونیست ها خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره حمله نظامی شب گذسته به اسرائیل عنوان کرد: ما این عملیات را منتج به نتیجه می‌بینیم و از نظر ما پایان یافته و قصدی بر ادامه‌ی آن نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی خود در ایکس (توییتر سابق) به اقدام موشکی سپاه پاسداران علیه اسرائیل واکنش نشان دادند

وب‌گاه 55 آنلاین

اطلاعیه شماره یک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون حمله اهداف معینی در سرزمین‌های اشغالی منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با این عملیات معادله جدیدی رقم خورده است، گفت: آن معادله جدید این است که از این به بعد رژیم صهیونیستی در هر نقطه ای به منافع و دارایی ها، شخصیت ها و شهروندان ما حمله کند، از مبدا جمهوری اسلامی ایران مورد تهاجم متقابل قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاتری دانشجو؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 26 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در حمایت از اقدام سپاه پاسداران مبنی بر پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، با حضور در مقابل جایگاه هیأت رئیسه، شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند. «درود بر رزمندگان اسلام»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» و «ای رهبر آزاده،...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عملیات «وعده صادق» با اسم رمز «یا رسول الله» با موفقیت کامل از شب گذشته تا امروز صبح انجام رسید و به همه اهداف خود نائل شد.

وب‌گاه الف

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه قصدی بر ادامه عملیات علیه اسرائیل نداریم، عملیات از نظر ما خاتمه یافته است، اظهار داشت: عملیات ایران در حد تنبیه بود، پاسخ ایران به هراقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی فلسطین از امت عربی و اسلامی، مردم آزاده جهان و نیروهای مقاومت در منطقه خواست که به حمایت خود از طوفان الاقصی ادامه دهند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران گفت: ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: حدنگاری منابع طبیعی به اتمام رسید و حدنگاری پهنه‌های کشاورزی قریب به 51 درصد انجام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعالان بازار می‌گویند این روزها بازار ارز و سکه تهران به واسطه اخبار و اتفاقات اخیر در خاورمیانه هیجانی شده است. عده‌ای از آنها توصیه می‌کنند که فعلا دست از خرید بکشید و فعلا نظاره‌گر بازار شوید. فعالان بازار می‌گویند این روزها بازار ارز و سکه تهران به واسطه اخبار و اتفاقات اخیر در خاورمیانه هیجانی شده است. عده‌ای از آنها توصیه می‌کنند که فعلا دست از خرید بکشید و فعلا نظاره‌گر بازار...