چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به نمایندگی از مردم، از حافظان امنیت و عزت ایران تشکر می‌کنم؛ خدا شما را عزیز کند که ایران ما را عزیز و سربلند کردید. سیلی انتقام ایران به پشتوانه اراده ملت سرافراز ایران اسلامی محکم و پشیمان‌کننده بود و بار دیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسینیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایق ابتدایی بامداد امروز عملیات «وعده صادق» در سرزمین‌های اشغالی را در واکنش به حمله به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران نظامی ایران کلید زد.

وب‌گاه الف

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی محکم و درس آموز بود، گفت‌: در صورتی که رژیم صهیونیستی با متحدانش غلط دیگری انجام دهد، پاسخ طراحی شده ایران شدیدتر خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد:«اِنَا مِنَ المُجرِمِینَ مُنتَقِمُونَ»؛ رحمت خدا به قهرمانان شهید تاریخ‌ساز ایران اسلامی و درود خدا بر ارواح طیبه سیدالشهدای انقلاب اسلامی شهید سلیمانی و چشم و چراغ ما شهید طهرانی مقدم و یاران شهید ایشان. رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی...

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از اقدام سپاه پاسداران در پاسخ به جنایات تروریستی رژیم صهیونسیتی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق یک‌صدا «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتونی بلینکن، وزیر امورخارجه آمریکا به حمله شب گذشته ایران به سرزمین‌های اشغالی که در پاسخ به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق انجام گرفت، واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع امنیتی مصر اعلام کرد: پدافند هوایی مصر وضعیت آماده باش را در صفوف خود به حداکثر رسانده و یک گروه بحران برای نظارت بر اوضاع منطقه تشکیل شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از تشکل‌های دانشجویی در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای را صادر کردند. در این بیانیه آمده است؛ نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران که چشم‌های جهانیان را روزهاست به آسمان خیره نگه داشته و خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی فلسطین حرام کرده، به خوبی نشان داد که امروز، معادلات منطقه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود در ایکس به پاسخ ایران به اسرائیل واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه وزارت امور خارجه چین آمده است: از همه طرف‌های ذی‌ربط می‌خواهیم برای جلوگیری از تشدید بیشتر تنش، خونسردی خود را حفظ کرده و خویشتن‌داری کنند، ما به شدت نگران تشدید وضعیت کنونی در خاورمیانه هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بایدن اگرچه بار دیگر بر تعهد امریکا برای حمایت از اسرائیل تاکید کرده اما تصریح او مبنی بر اینکه امریکا در اقدام احتمالی اسرائیل علیه ایران بعد از حمله موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی مشارکت نخواهد کرد، قابل تامل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، حملات گسترده ای علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نورنیوز نوشت: عملیات ایران بر علیه اسرائیل، بخشی از پاسخ قانونی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جریان رژه نیروهای مسلح در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) موشک دوربرد و نقطه‌زن «خیبر شکن» و موشک «رضوان» برای اولین بار به نمایش در آمد. یکی از موشک های شلیک شده به اسرائیل موشک خیبر است موشک راهبردی «خیبر شکن» از نسل سوم موشک‌های دوربرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است. این موشک دارای سوخت جامد است و در فاز فرود دارای مانور پذیری برای عبور...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چین در اولین واکنش خود به پاسخ موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، از دو طرف درخواست کرد خویشتن‌داری کنند و از تنش‌ها بکاهند.

وب‌گاه گسترش

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای تاکید کرده است که مردم نگران تامین بنزین نباشند