چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با توجه به هشدار صادر شده، پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز، بوشهر و فرودگاه‌های غرب کشور شامل ایلام، سنندج، تبریز، اردبیل، ارومیه، کرمانشاه، خرم‌آباد، اهواز، آبادان، همدان، شهرکرد و دزفول تا ساعت 6 صبح فردا (27 فروردین) باطل شد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: تا 6 صبح فردا کلیه پروازها لغو شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با نوتام صادره شماره 1184، تمامی پروازها از مبدا و به مقصد مهرآباد تا ساعت 6 صبح فردا (27 فروردین) باطل شد.

خبرگزاری میزان

عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی را قرائت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به حمله تلافی جویانه ایران به اهداف رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی گفت جو بایدن به دلیل انتقادهای اخیرش از این رژیم و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر آن بابت جنگ غزه انجام شدن این حمله تلافی‌جویانه را تسهیل کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با انتشار اخبار شب گذشته مبنی بر پاسخ کوبنده سپاه به رژیم اشغالگر، مداحان و منبری‌ها تصاویر و متن‌های مختلفی منتشر کردند و به این موضوع واکنش نشان دادند.

وب‌گاه فرارو

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در واکنش به حمله موشکی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی گفت: دوران بزن در رو تمام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امانوئل مکرون روز یکشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: من حمله بی‌سابقه ایران به [رژیم] اسرائیل را که تهدیدی برای بی‌ثبات کردن منطقه است، به شدت محکوم می‌کنم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای نگهبان در بیانیه‌ای ضمن تشکر از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین اشغالی، عملیات وعده صادق را نمایش اقتدار نظام عنوان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که با هدف هماهنگی پیرامون یک «پاسخ دیپلماتیک مشترک» به حمله تهران علیه تل‌آویو، سران «جی7» را گردهم خواهد آورد.

خبرگزاری تسنیم

شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که «دوران بزن در رو به پایان رسیده است».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس شورای شهر تهران گفت: ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه ژاپن در پی پاسخ نظامی شامگاه شنبه ایران به حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی، نسبت به اوضاع منطقه غرب آسیا ابراز نگرانی کرد.