چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسلامی گفت: انتخابات در 8 حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلیمی گفت: در جریان حمله ایران به اسرائیل 280 موشک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شده است که اکثر آن ها به هدف اصابت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدباقر قالیباف به حمله ایران به اسرائیل واکنش نشان داد و اسرائیل را تهدید کرد. محمدباقر قالیباف به حمله ایران به اسرائیل واکنش نشان داد و اسرائیل را تهدید کرد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی محکم و درس آموز بود، گفت‌: در صورتی که رژیم صهیونیستی با متحدانش غلط دیگری انجام دهد، پاسخ طراحی شده ایران شدیدتر خواهد بود.

وب‌گاه الف

پروازهای فرودگاه مهرآباد تا ساعت 12 امروز باطل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جزئیات حمله موشکی ایران به اسرائیل در جلسه غیرعلنی امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان خانه ملت مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امورخارجه آمریکا در واکنش به حمله پهپادی و موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی با محکوم کردن این اقدام گفت که ایالات متحده به دنبال تنش با ایران تنش نیست.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از تشکل‌های دانشجویی از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی و عملیات ترکیبی اخیر علیه این رژیم حمایت کردند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از اقدام سپاه پاسداران در پاسخ به جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق شعار «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زدند.

خبرگزاری میزان

نمایندگان مجلس همزمان با آغاز عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی در صحن علنی شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شب گذشته، مصر تصمیم گرفت «در سایه رویدادهای منطقه‌ای»، پروازهای خود به اردن، عراق و لبنان را به حالت تعلیق درآورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمار اولیه مجروحان اسرائیل در حمله دیشب سپاه پاسداران ایران اعلام شد آمار اولیه مجروحان اسرائیل در حمله دیشب سپاه پاسداران ایران اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی بیمارستان «سوروکا» در فلسطین اشغالی اعلام کرد در حمله ایران به مناطق جنوبی 12 مجروح به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه اسرائیل «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بر این اصل تاکید دارد که هرگونه تهدید از مبداء هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشاء تهدیدات را در پی خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صبح امروز و در حمایت از از تنبیه رژیم صهیونیستی توسط ایران فریاد «مرگ بر اسراییل» در صحن مجلس طنین‌انداز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ساعات اولیه بامداد امروز، ایران با صدها پهپاد و موشک کروز و بالستیک به اهدافی در اسرائیل حمله کرد که این اولین رویایی مستقیم دو کشور در 45 سال گذشته بوده است. گزارش‌های رسانه‌های اسرائیل حاکی از آن است که اورشلیم احتمالاً با یک واکنش استثنایی مقابله خواهد کرد در ساعات اولیه بامداد امروز، ایران با صدها پهپاد و موشک کروز و بالستیک به اهدافی در اسرائیل حمله کرد که این اولین رویایی مستقیم...

خبرگزاری تسنیم

نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.