چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامع علمی کاربردی در حمایت از حملات دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی، بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیماِنَا مِنَ المُجرِمِینَ مُنتَقِمُونَبامداد امروز سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در لبیک به بیانات، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) باذن الله؛ با موفقیت...

خبرگزاری تسنیم

همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد انصاری به حمله شب گذشته ایران به اسرائیل واکنش نشان داد. محمد انصاری به حمله شب گذشته ایران به اسرائیل واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، محمد انصاری، فوتبالیست سابق پرسپولیس با انتشار تصاویری در استوری اینستاگرامش به حمله تنبیهی شب گذشته سپاه پاسداران به اراضی اشغالی واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون نمایندگی وزارت امور خارجه طالبان در هرات پس از آغاز حملات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی در صفحه ایکس خود نوشت که ما برای پیروزی ایران بر اسرائیل دعا می کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تعدادی از سخنرانان و مداحان از عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی به عنوان انتقام الهی از مجرمان یاد کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران پیش از آغاز جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: حرکت بزرگ و حماسی نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت ایران و همه آزادی‌خواهان جهان به ویژه فلسطینیان عزیز و خانواده شهدای کنسولگری کشورمان در دمشق تبریک می‌گویم و خدا را شاکرم که چنین قدرتی به نیرو‌های مسلح ما داده که دشمن متجاوز را تنبیه کنند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به واسطه حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران تعدادی از هنرمندان حوزه‌های مختلف در قالب تصویر و جمله به این عملیات واکنش نشان دادند. مسعود شجاعی طباطبایی از هنرمندان شناخته شده عرصه کاریکاتور که طی سال‌های اخیر به عنوان یکی از هنرمندان فعال عرصه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دانیل هاگاری» گفت: کابینه جنگ جلسه گرفت و در حال تهیه طرح های نظامی برای پاسخ به تهدیدهای ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته و قصدی بر ادامه‌ی آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بزرگ‌تر خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شب گذشته ایران حمله موشکی و پهپادی علیه اسرائیل انجام داد.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر رژیم صهیونیستی به اقدام تنبیهی جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان دهد، قطعاً پاسخ ما سخت‌تر خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر یون سوک یول رئیس جمهور کره‌جنوبی اعلام کرد که وی امروز یکشنبه ریاست این نشست اضطراری را برای گفتگو در مورد تاثیر امنیتی و اقتصادی افزایش تنش‌ها در منطقه غرب آسیا، بر عهده داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان در حمایت از پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران، پیامی صادر کرد. متن پیام شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان به شرح زیر است: «بسمه تعالی و سَیعلَمُ الذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَب ینقَلِبون این وعده تخلف ناپذیر الهی است که ظالمان را در شدیدترین حالت به سزای اعمال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت هواپیمایی الجزایر پروازهای خود به چهار کشور مصر، اردن، لبنان و سوریه را به صورت موقت تعلیق کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شب گذشته سپاه پاسداران اهدافی را در اسرائیل موشکباران کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«یوآو گالانت» گفت: ما هوشیار و برای هر سناریویی آماده هستیم. رویارویی هنوز تمام نشده است و باید هوشیار باشیم. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی در واکنش به حمله موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به مواضعی در اراضی اشغالی، بر ضرورت هوشیاری این رژیم تاکید کرد. به گزارش ایسنا، «یوآو گالانت» در تکاپو برای کوچک جلوه دادن این حمله مدعی شد: مهار حمله چشمگیر و خسارات وارده «جزئی» بود.