چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 206 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون حمله و اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی حمایت نمایندگان مجلس از عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تصاویری متفاوت از مجلس منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، مهم‌ترین خبر رسانه‌های ایران و جهان در 24 ساعت گذشته است؛ خبری که سیل واکنش ها به آن همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در روز 13 فروردین 1403 یک اتفاق مهم در منطقه خاورمیانه رخ داده است که در بحبوحه جنگ ها و آشوب های فعلی، براستی که آتش به خرمن زدن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، در پی انجام عملیات شجاعانه نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع نظامی رژیم کودک کش صهیونیستی، به اطلاع می‌رساند مطابق نوتام (هشدار پروازی) شماره «1184» همه پرواز‌های امروز (یکشنبه) فرودگاه بین المللی مهراباد تا ساعت 6 صبح 27 فروردین باطل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این بیانیه آمده است: پاسخ مشروع و تنبیهی ایران که بر اساس ماده 51 منشور سازمان ملل متحد انجام شد، نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در واکنش به تجاوزات دشمن، قاطع، کوبنده و پشیمان کننده عمل خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی را قرائت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 26 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه 206 تن از نمایندگان مجلس در پی پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه را قرائت کرد. متن بیانیه به شرح زیر است: انا من المجرمین منتقمون اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از حساس‌ترین اهداف نظامی شب گذشته در جریان پاسخ تنبیهی ایران به حمله اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، پایگاه هوایی نواتیم در جنوب فلسطین اشغالی بود. اما دلیل اهمیت این پایگاه چیست؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین اشغالی قدردانی کرد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیأت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز، بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی را قرائت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی می‌گوید: آمریکا از قبل اعلام کرده بود که وارد جنگ رژیم صهیونیستی و ایران نخواهد شد، از طرفی ایران هم از طریق مجاری دیپلماتیک و به صراحت به آمریکا اعلام کرده بود که وارد این بازی نشود و به صراحت این پیام را به واشنگتن منتقل کرد که آنها خطایی مرتکب شدند و باید پاسخ خود را دریافت کنند، اگر شما وارد این بازی شوید حتماً همه موقعیت‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین اشغالی قدردانی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقدام نظامی ایران در پی تنبیه رژیم صهیونیستی با واکنش هنرمندان در فضای مجازی همراه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با توجه به هشدار صادر شده، پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز، بوشهر و فرودگاه‌های غرب کشور شامل ایلام، سنندج، تبریز، اردبیل، ارومیه، کرمانشاه، خرم‌آباد، اهواز، آبادان، همدان، شهرکرد و دزفول تا ساعت 6 صبح فردا (27 فروردین) باطل شد.