پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، اسامی 16 شهید حمله جیش الظلم به چابهار و راسک را اعلام کرد که بر اساس آن 12 شهید از سپاه پاسداران و چهار شهید از نیروی انتظامی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور نسبت به افزایش ارتفاع موج در ردیای خزر و خلیج فارس طی امروز و فردا و احتمال آسیب به شناورهای سبک هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت اسرائیل دمشق قدردانی و تاکید کرد که پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن اسرائیل به فضل الهی تحقق خواهد یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

اسامی 16 شهید حمله جیش الظلم به چابهار و راسک اعلام شد که بر اساس آن 12 شهید از سپاه پاسداران و چهار شهید از نیروی انتظامی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بحبوحه گزارش‌ها درباره حمله تلافی‌جویانه احتمالی ایران در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق، نیروهای آمریکایی و اسرائیلی به حالت آماده‌باش درآمدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن‌شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آیین‌های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عملیات مقاومت اسلامی عراق علیه اسرائیل و آمریکا با یک روند ثابت در چارچوب حمایت از مقاومت فلسطین طی نبرد طوفان الاقصی ادامه دارد اما حملات هفته گذشته مقاومت عراق متفاوت از قبل بود چراکه چندین هدف حیاتی صهیونیستی را مورد حمله قرار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معرفی مهدی شهر: نگین تاریخ و گردشگری سمنان سمنان، یکی از استان‌های ایران است که ظرفیت گردشگری بسیار بالایی دارد؛ اما متأسفانه در سال‌های اخیر توجه چندانی به آن نشده است. یکی از شهرهای سمنان که جاذبه‌های فراوانی داشته و به‌هیچ‌عنوان نباید بازدید از آن را از دست بدهید، مهدی‌شهر است. این قابلیت وجود دارد که با رزرو هتل سمنان نه‌تنها از مهدی‌شهر، بلکه از سایر شهرستان‌های این استان و مکان‌های...

وب‌گاه الف

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن‌شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آیین‌های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی دمشق فردا یکشنبه از ساعت 9:30 تا 11:30 در حسینیه فاطمه الزهرا (ع) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم

سپاه در پیامی از حضور دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی حضور آگاهانه، حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آیین های تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهدای جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تقدیر و تشکر صادر کرد. متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم که ملت عظیم‌الشأن...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین‌های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت.