پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

سپاه پاسداران یک اطلاعیه درباره برگزاری مراسم شهدای حمله به کنسولگرای ایران در سوریه صادر کرد سپاه پاسداران یک اطلاعیه درباره برگزاری مراسم شهدای حمله به کنسولگرای ایران در سوریه صادر کرد به گزارش عرشه آنلاین، سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی دمشق فردا یکشنبه از ساعت 9:30 تا 11:30 در حسینیه فاطمه الزهرا سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای خبر داد که مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی دمشق فردا یکشنبه از ساعت 9:30 تا 11:30 در حسینیه فاطمه الزهرا سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سابق دادگاه نظامی لبنان با تاکید اینکه حمله اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقض جدی و فاحش قوانین بین‌المللی است، گفت که اسرائیل با بحران رو به رو است و می‌خواهد برای فرار از آن منطقه را شعله‌ور کند.

وب‌گاه الف

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی دمشق فردا یکشنبه از ساعت 9:30 تا 11:30 در حسینیه فاطمه الزهرا سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی دمشق فردا یکشنبه از ساعت 9:30 تا 11:30 برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی دمشق فردا یکشنبه در حسینیه فاطمه الزهرا سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعداد شهدای حادثه تروریستی در جنوب سیستان و بلوچستان به 15 نفر رسید که از این تعداد هفت نفر بلوچ و اهل‌سنت هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی دمشق فردا یکشنبه از ساعت 9:30 تا 11:30 در حسینیه فاطمه الزهرا سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی دمشق فردا یکشنبه از ساعت 9:30 تا 11:30 در حسینیه فاطمه الزهرا سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم شهدای راه قدس سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا (علی) زاهدی، سردار سرلشکر پاسدار محمدهادی حاج‌رحیمی و شهدای همراه آنان در صبح روز یکشنبه 19 فروردین ماه در تهران خبر داد. متن اطلاعیه به این شرح است: بسم رب الشهدا و الصدیقین با قدردانی و سپاس بی‌پایان از حضور شکوهمند اقشار و آحاد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعداد شهدای حادثه تروریستی چابهار و راسک به 15 نفر رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

‌رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حمله اسرائیل بدون پاسخ نخواهد ماند، زمان، نوع و نحوه عملیات را ما تعیین می‌کنیم و قطعا با دقت انجام خواهد گرفت و دشمن را از کارش پشیمان خواهیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با بیان اینکه طوفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد، افزود: در این عملیات با حضور 1000 رزمنده در عملیاتی غافگیرانه به اسرائیل حمله بردند و شکست ترمیم ناپذیر را به دشمن تحمیل کردند. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشورهای استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است. سردار سرلشکر...

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در واکنش به درخواست مردم مبنی بر انتقام گفت: حمله اسرائیل بدون پاسخ نخواهد ماند، زمان عملیات و نوع عملیات را ما تعیین می‌کنیم، با دقت انجام خواهد گرفت و قطعاً آن را از کارش پشیمان خواهیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در مراسم تشییع پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی مشاهده کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم تشییع سرلشکر شهید زاهدی حضور یافت. به گزارش عرشه آنلاین، سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم تشییع سرلشکر شهید زاهدی حضور یافت. مراسم تشییع سردار رشید اسلام شهید زاهدی از ساعتی قبل با حضور مردم ولایتمدار اصفهان در میدان بزرگمهر آغاز شد.