پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طرح احداث پل خلیج فارس که بعدها به شبکه جامع ارتباطی توسعه یافت، حلقه ارتباطی مسیرهای دریایی منطقه به شبکه ریلی و جاده‌ای کشور است که در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در جهت تسریع در روند احداث آن انجام شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز (یکشنبه، 19 فروردین) در دومین جشنواره قرآنی نور سپاه پاسداران که به میزبانی نیروی هوافضا برگزار شد، ضمن اشاره به شهادت سردار زاهدی گفت: هفته گذشته ساعاتی قبل از این آخرین جلسه با برادر فداکار و سردار شهید محمدرضا زاهدی برگزار کردیم. وی ادامه داد: اکنون یک هفته است که او از این زمین خاکی به عرش...

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: رژیم صهیونیستی اصالت ندارد و هیچگاه یک دولت و یک کشور کامل نبود و نخواهد شد و راهی جز از بین رفتن ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس هیات مذاکره کننده یمن و سخنگوی جنبش انصارالله در دیدار با وزیر خارجه کشورمان اعلام کرد که این کشور در خصوص جنایت حمله به کنسولگری ایران در دمشق با کشورمان هم‌بستگی کامل دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه حافظ و پاسدار قرآن است و عمل خود را بر اساس حدود الهی انجام می‌دهد و از آن تعدی نمی‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه که حافظ و پاسدار قرآن است، عمل خود را براساس حدود الهی انجام می‌دهد

وب‌گاه الف

سخنگوی سپاه گفت: هر رفتاری که موجب تعرض به حریم جمهوری اسلامی ایران شود با پاسخ پشیمان کننده مواجه خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سپاه گفت: هر رفتاری که موجب تعرض به حریم جمهوری اسلامی ایران شود با پاسخ پشیمان کننده مواجه خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: اقتدار پوشالی صهیونیست‌ها با طوفان الاقصی از بین رفت و این نقطه سقوط رژیم منحوس کودک‌کش و نقطه اقتدار رزمندگان فلسطینی به پیش از این، بازنخواهند گشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشجویان امروز، 19 فروردین ماه با رهبر انقلاب دیدار داشتند.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس چه در بخش‌های اقتصادی، حقوقی، رسانه‌ای و سیاسی صحنه را باخته‌اند و هر لحظه منتظر انتقام از سوی جبهه مقاومت هستند، افزود: صهیونیست‌ها سابقه نداشته پرونده‌های آنها در دادگاه لاهه بررسی شود و میلیون‌ها نفر در کشور‌های عربی و غربی علیه آنها شعار بدهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اسرائیل اصالت ندارد و هیچگاه یک دولت و یک کشور کامل نبود و نخواهد شد و راهی جز از بین رفتن ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری ایسنا در گزارشی به سکوت عامدانه امام جمعه زاهدان و تسلیم شدن وی در برابر عملیات‌های تروریستی به خصوص آن چه هفته گذشته در چابهار و راسک اتفاق افتاد، اشاره کرد و تاکید کرد: این رفتار، پیامدی جز تشویق تروریست‌ها نخواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

بدون تردید، سکوت عامدانه و تسلیم شدن در برابر عملیات‌های تروریستی به خصوص آن چه هفته گذشته در چابهار و راسک اتفاق افتاد، پیامدی جز تشویق تروریست‌ها نخواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم باشکوه با نثار درود به ارواح طیبه جمیع شهدا به ویژه شهدای راه قدس بیان کرد: سردار زاهدی 48 ساعت قبل از شهادتش در جمع همرزمانش گفته بود بهترین هدیه‌ای که با شهادتم نصیبم می‌شود ملاقات با شهید حاج قاسم سلیمانی است. وی افزود: همانطور که فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار فدوی گفت: رژیم صهیونیستی اصالت ندارد و هیچ وقت یک کشور کامل نبوده و نخواهد شد.