پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار زاهدی جلودار میادین نبرد و مقید بر تمام مبانی انقلاب اسلامی بود چون تربیت شده شهیدان بزرگوار خرازی و ردانی‌پور بود.

خبرگزاری تسنیم

روایت اقتدار، جوانمردی، شجاعت، غیرت و از خودگذشتگی مردان و زنان سبزپوش، حکایت و حرف تازه ای نیست؛ حکایت ستاره‌هایی است که شب و روز نمی‌شناسند و در همه ایام برای حفظ "حریم مقدس امنیت" خوش می‌درخشند و از جان شیرین می‌گذرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امریکا برای جلوگیری از حمله اسرائیل به لبنان و سوریه برای ایران شرط گذاشت. امریکا برای جلوگیری از حمله اسرائیل به لبنان و سوریه برای ایران شرط گذاشت. به گزارش عرشه آنلاین، روزنامه الجریده کویت مدعی تعهد آمریکا به اقناع اسرائیل برای توقف حملات به سوریه و لبنان در ازای عدم پاسخ ایران به حمله دمشق شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت شهید حسینعلی شیبک قبل از خروج از کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران از طریق عمان به امریکا پیام داده است که می خواهد مستقیما به اسرائیل حمله کند. ایران از طریق عمان به آمریکا پیام داده است که جمهوری اسلامی قصد دارد مستقیماً به اسرائیل حمله کند. به گزارش عرشه آنلاین، گزارش‌ها حاکی از آن است که ایران از طریق سلطان‌نشین «عمان» به ایالات متحده اطلاع داده است که جمهوری اسلامی قصد دارد مستقیماً به اسرائیل حمله کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سپاه، گفت: جمهوری اسلامی همیشه حامی مردم فلسطین است و هر گونه رفتاری که موجب تعرض به حریم ایران شود، با پاسخ پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از تحویل 33 هزار واحد مسکن در روز عید فطر به مددجویان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

رئیس کمیته ارزی اتاق بازرگانی ایران بیان کرد: اگر ما از فرمایشات رهبری برای مدیریت و کنترل شرایط کنونی پیروی کنیم، اقتصاد کشور و به خصوص بازارهای مختلف از جمله بازار ارز به خوبی کنترل خواهد شد و ممکن است قیمت دلار دوباره به کانال 60 هزار تومان و حتی پایین‌تر بازگردد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار شریف درباره پاسخ ایران درپی حمله به سفارت کشورمان در دمشق، خاطرنشان کرد: هر گونه رفتاری که موجب تعرض به حریم ایران شود، با پاسخ پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس چه در بخش‌های اقتصادی، حقوقی، رسانه‌ای و سیاسی صحنه را باخته‌اند و هر لحظه منتظر انتقام از سوی جبهه مقاومت هستند، افزود: صهیونیست‌ها سابقه نداشته پرونده‌های آنها در دادگاه لاهه بررسی شود و میلیون‌ها نفر در کشورهای عربی و غربی علیه آنها شعار بدهند.

خبرگزاری تسنیم

دومین جشنواره قرآنی نور سپاه پاسداران با حضور چهره‌های قرآنی و تجلیل از فعالان و رده‌های برتر در عرصه قرآن کریم برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جواد منصوری می گوید: ما باید توان خودمان را به دشمن نشان دهیم، این یک اصل استراتژیک مهم است چرا که هم اقتدار ما ثابت شود و هم بازدارندگی داشته باشد. یعنی دشمن احساس کند اگر اقدامی علیه ما انجام دهد، قطعاً ضربه‌ای خواهد خورد اما این ضربه به چه شکل و در چه زمانی خواهد بود، یک بحث دیگر است که آن را ما تعیین می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مایک ترنر نماینده جمهوری‌خواه و رئیس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا، گفت: در حالیکه واشنگتن سعی در دور نگه داشتن ایران از جنگ در غزه دارد، حمله (رژیم) اسرائیل به کنسولگری این کشور در دمشق کار عاقلانه‌ای نبود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مایک ترنر نماینده جمهوری‌خواه و رئیس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا، گفت: در حالیکه واشنگتن سعی در دور نگه داشتن ایران از جنگ در غزه دارد، حمله (رژیم) اسرائیل به کنسولگری این کشور در دمشق کار عاقلانه‌ای نبود.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سپاه مجمع کسانی است که در آیه آخر سوره فتح به آن اشاره شده است، گفت: خداوند در این آیه می‌فرماید: «مُحَمَد رَسُولُ اللَهِ وَالَذِینَ مَعَهُ أَشِدَاءُ عَلَی الکُفَارِ رُحَمَاءُ بَینَهُم».