پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار فدوی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی اصالت ندارد و هیچگاه دولت نبوده و نخواهد شد. هیچوقت یک کشور کامل نبوده و نخواهد شد.

خبرگزاری میزان

مراسم گرامیداشت شهدای راه قدس با سخنرانی سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اهواز برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

سردارعلی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه مراسم یادبود شهدای کنسولگری ایران، با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به عیان شدن بیش از پیش خوی وحشیگری رژیم اشغالگر قدس گفت: صهیونیست‌ها حتما از بین خواهند رفت. وی افزود: در وقایع اخیر، از رژیم منحوسی، چون صهیونیست‌ها انتظاری غیر از این نیست. سردار فدوی به محاصره و جنگ بیش از شش ماهه رژیم کودک کش صهیونیستی در نوار غزه نیز اشاره...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیاری از کارشناسان آمریکایی در باب فعل و انفعال های اسرائیل هشدار داده و می گویند تل آویو در صدد است تا واشنگتن را درگیر جنگی پرهزینه کند؛ گزاره که بایدن تلاش داشته دور از آن بماند.

خبرگزاری تسنیم

پدر شهیدان «داود و محمد مهربانی بصیر» پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در حسینیه فاطمه الزهرا سپاه تهران برگزار شد.

وب‌گاه الف

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید حمله تروریستی و متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق گفت: ملت ایران در پی این جنایت، رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد و این مجازات درس‌آموز و سخت خواهد بود و زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین گرامیداشت شهدای تروریستی دمشق با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و دیگر مقامات لشکری و کشوری و آحاد مردم در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه محمد رسول الله (ص) آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیین گرامیداشت و تجلیل از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های مستشاران نظامی ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه شهیدان "سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا (علی) زاهدی " و سردار سرلشکر پاسدار محمد هادی حاج رحیمی" و شهدای همراهشان "شهیدان حسین امان اللهی، سید مهدی جلادتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی و سید عباس صالحی روزبهانی صبح امروز یکشنبه (19 فروردین ماه) با...

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم بزرگداشت شهدای حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مجلس در واکنش به اقدام صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران، گفت: ملت ایران، رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد که این مجازات درس‌آموز و سخت خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «اردوگاه اشرف» در حقیقت بخشی از زمین‌های کشاورزی مردم استان «دیالی» بود که توسط نیرو‌های صدام به زور غصب شده و به پاس همکاری و خدمات مسعود رجوی به رژیم صدام در جنگ عراق علیه ایران و هم چنین سرکوب شیعیان مخالف صدام به تشکیلات تروریستی رجوی اهدا شد که در 20 شهریور 1392 کاملا تخلیه شد. البته پیش از تاریخ یعنی در 19 فروردین سال 1390 هم به اشرف حمله...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمن غاصب صهیونیستی با هدف قراردادن کنسولگری کشورمان در سوریه بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که در جنایتگری هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و آن‌قدر در جهان بی آبرو و منفور است که آشکارا تمامی قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قالیباف گفت: دوران قلدری و معرکه‌گیری صهیونیست‌ها در منطقه به پایان رسیده و بوی نابودی بعد از عملیات 7 اکتبر به مشام آنها رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران، گفت: ملت ایران در پی این جنایت، رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد که این مجازات درس‌آموز و سخت خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد.