پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال جدید، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به مردم، اظهار کرد: تلاش اصلی مسؤولان در سال جاری هم در حوزه تقنین و هم در حوزه اجرا متمرکز بر تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم خواهد بود. مشارکت مردم منوط به عبور کردن از تصدی گری، انحصار، خود محوری در عرصه‌های اقتصادی و رفع...

وب‌گاه مشرق نیوز

هرگونه پاسخ ایران با توجه به سطح توان نظامی‌اش یکی از مهم‌ترین رویدادهای این تحولات خواهد بود و قطعا محاسبات کشورهای منطقه و جهان در حوزه دفاعی و امنیتی را تغییر خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهادت چراغچی و عبدالحسین برونسی برای قالیباف (فرمانده وقت لشکر 5 نصر) خیلی گران تمام شد. بعد از شهادت آن‌ها، آقای قالیباف با لهجه مشهدی پشت بی‌سیم گفت: من دیگر خودم هستم و فرماندهی ندارم که به او دستور بدهم. من مانده‌ام و عده‌ای بسیجی.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایران در منطقه خاورمیانه یک استثنا محسوب می‌شود؛ ایران شیعه و فارسی زبان در منطقه ای قرار گرفته با اکثریت سنی و زبان عربی. امروز ایران به دلیل تحریم های غرب در وضعیت خوبی به سر نمی برد. با این حال، ایران موفق شده است که قدرت نظامی خود را در پهنه وسیعی از خاورمیانه به نمایش بگذارد. قدرت آن با مراکز سنتی قدرت مانند مصر و عربستان سعودی اگر نگوییم کمتر، برابر است. به گزارش نیویورک‌تایمز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمله هوایی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت هفت فرمانده ایرانی شد، یک ضربه سخت غیرمعمول بود و مقامات می‌گویند ایران مصمم به پاسخگویی است و این نگرانی از وقوع جنگ را افزایش می‌دهد. فرناز فصیحی، اریک اشمیت و رونن برگمن 6 آوریل در روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نوشتند: ایران روز جمعه در مراسم تشییع پیکر این شهدا متعهد شد که انتقام ترور فرماندهان ارشد و دیگر افسران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گزارش داد که یک مقام ارشد نظامی ایران روز شنبه در مراسم تشییع پیکر «محمدرضا زاهدی» اعلام کرد که ایران به حمله به کنسولگری خود در دمشق که منجر به شهادت شخصیت‌های برجسته سپاه پاسداران شد، پاسخ خواهد داد.

وب‌گاه الف

شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گزارش داد که یک مقام ارشد نظامی ایران روز شنبه در مراسم تشییع پیکر «محمدرضا زاهدی» اعلام کرد که ایران به حمله به کنسولگری خود در دمشق که منجر به شهادت شخصیت‌های برجسته سپاه پاسداران شد، پاسخ خواهد داد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گزارش داد که یک مقام ارشد نظامی ایران روز شنبه در مراسم تشییع پیکر «محمدرضا زاهدی» اعلام کرد که ایران به حمله به کنسولگری خود در دمشق که منجر به شهادت شخصیت‌های برجسته سپاه پاسداران شد، پاسخ خواهد داد.

وب‌گاه فرارو

آمار شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهار به 16 نفر رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسامی 16 شهید حمله جیش الظلم به چابهار و راسک اعلام شد که 12 شهید از سپاه پاسداران و چهار شهید از نیروی انتظامی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را عبور اسرائیل از "خط قرمز" این کشور توصیف و تاکید کرد که ماهیت واکنش ایران به این حمله "بسیار مهم" خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس خطاب به بانوان ایرانی گفت: با اتباع خارجی ازدواج صوری نکنید. مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس خطاب به بانوان ایرانی گفت: با اتباع خارجی ازدواج صوری نکنید. به گزارش عرشه آنلاین، بهرنگ قربانی امروز، 18 فروردین با اعلام این خبر گفت: بر اساس ماده 1059 و ماده 1060 قانون مدنی، ازدواج زن ایرانی با مرد خارجی منوط به اجازه مخصوص...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعالیت بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بعد از چهار روز از اقدام تروریستی اسرائیل ، امروز (شنبه) ازسر گرفته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از به هلاکت‌رساندن 6 نظامی ارتش اسرائیل در نوار غزه خبر داد.