یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری مهر

کرج - معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی خواهان جنگ در سراسر منطقه است، گفت: این رژیم جنایتکار با کشتار زنان و کودکان می خواهد خود را پیروز میدان نشان دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستانی سوئد مدعی شد سرویس اطلاعاتی ایران در سال 2023 با هک یک اپراتور پیام کوتاه تلاش کرد مردم را به انتقام گرفتن از معترضانی که قرآن را سوزانده بودند، تشویق کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستانی سوئد مدعی شد سرویس اطلاعاتی ایران در سال 2023 با هک یک اپراتور پیام کوتاه تلاش کرد مردم را به انتقام گرفتن از معترضانی که قرآن را سوزانده بودند، تشویق کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله (عج) با اشاره به روحیه بالای مجروحان لبنانی منتقل شده به بیمارستان‌های تهران، روایتی جالبی از یک کودک مجروح را شرح داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر بختیاری: تضعیف ارتش بهترین خبر برای صدام بود که خودش را برای حمله آماده کند، محسن رفیق‌دوست: جنگ را شروع کردند برای مقابله با انقلاب...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویژه‌برنامه «با این ستاره‌ها می‌توان راه را پیدا کرد» در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار میشود. لازم به ذکر است ویژه برنامه «با این ستاره‌ها می‌توان راه را پیدا کرد» به مناسبت هفته دفاع مقدس از امشب تا جمعه، 6 مهر، بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) قطعه 40 تهران برگزار می‌شود. ضمنا این برنامه با حضور...

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی دریای ارتش گفت: امروز ایران اسلامی اقتدار عظیمی در سطح بین المللی دارد و این به برکت خون شهدا است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص حادثه معدن طبس گفت: مجلس و قوه قضائیه پاسدار رعایت قانون هستند و در این زمینه سختگیرانه برخورد خواهند کرد. حق اولیه کارگر، کار در شرایط ایمن و استاندارد است و هیچ بهانه‌ای برای زیر پا گذاشتن این حق مسلم وجود ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قالیباف با بیان اینکه باید دولت‌های اسلامی بیدار شوند، گفت: اگر برای آن‌ها برادری بین مسلمان کافی نیست، غیرت علوی داشته باشند و قدرت خود را با محور مقاومت هم‌افزا کنند.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اقتدار عظیمی که امروز در سطح بین المللی داریم به برکت خون شهدا است.

وب‌گاه الف

رئیس مجلس با اشاره به حادثه معدن طبس گفت: آیین نامه ایمنی در معادن، مصوب سال 91 زینتی و صوری نیست. هیچ کارفرما یا مسئولی حق ندارد هر سطحی از حوادث دردآور این چنینی را اقتضای کار و یا غیرقابل اجتناب بداند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس گزارش دقیقی از علل وقوع حادثه معدن طبس تهیه خواهد کرد و در این زمینه بدون کوچکترین مماشات به نمایندگان و مردم گزارش خواهیم داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در نطق پیش از دستور خود گفت: حادثه معدن طبس عمیقا قلب ما و ملت شریف ایران را به درد آورده است. هیچ کارفرما و یا مسئولی حق ندارد هر سطحی از حوادث دردآور این‌چنینی را اقتضای کار و یا غیرقابل اجتناب بداند. وی افزود: کمیسیون صنایع مجلس و آقای نیکزاد به عنوان نماینده ویژه اینجانب به همراه نماینده...

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی رفتنی است، چرا که ظلم پایدار نمی‌ماند و پس از آن، مردم جهان آمران و عاملان این جنایات را محاکمه خواهند کرد.

خبرگزاری مهر

کاسب‌های محل، خصوصا آن‌ها که اهل زورخانه بودند، ساعت 6صبح، دسته‌جمعی می‌رفتند زورخانه کوچه غریبون یک دست ورزش می‌کردند. بعد می‌رفتند مسجد جامع درس مکاسب می‌خواندند تا کسب حلال داشته باشند.