یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه آمریکایی در گزارشی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران اذعان کرده که این کشور امروز با وجود تمام تحریم‌ها، نسبت به دهه‌های گذشته نفوذ و تأثیرگذاری بیشتری در عرصه بین‌المللی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این گفتار، اهمیت «اقتصاد سیاسی» برای دولت چهاردهم را به بحث خواهیم گذاشت و اینکه چرا ضرورت دارد نامزدهای ریاست‌جمهوری بدانند چطور باید معادلات این میدان را حل کنند.

خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری فرانسه در حالی روایتگری مغرضانه خود در قبال انتخابات ریاست جمهوری اخیر در ایران را دنبال می کند که طی دو روز اخیر یک زلزله سیاسی - اجتماعی بی سابقه در پاریس رخ داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جولیان آسانژ مؤسس سایت ویکی لیکس بود که در سال 2010 هزاران اسناد محرمانه دولت آمریکا را فاش نمود. او سال‌ها به اتهام انتشار اطلاعات دفاعی آمریکا تحت پیگرد قانونی قرار داشت. آسانژ از سال 2012 به سفارت اکوادور در انگلیس پناهنده شد. او پس از هفت سال حضور در این سفارت در سال 2019 دستگیر و به مدت پنج سال در زندان بلمارش در جنوب شرقی لندن زندانی شد....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر اپوزیسیون اسرائیل تصریح کرد باید انتخابات برگزار و کابینه فعلی سرنگون شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نگرانی‌های حزب دموکرات آمریکا در مورد وضعیت جو بایدن موجب شده که برخی از اعضای این حزب به فکر جایگزینی هریس به جای بایدن بیفتند.

وب‌گاه فرارو

مناظره امروز موضوعات اصلی‌اش حوزه فرهنگ و سیاست است که بخش‌های از حوزه فرهنگی، اجتماعی و سیاست خارجی. مهمترین مسایلی که از نظر مردم اخذ شده یا اینکه خود نامزد‌ها در مورد آن‌ها دیدگاه‌هایی دارند که این دیدگاه‌ها نسبت به هم متفاوت است و این تفاوت دیدگاه‌ها را می‌توانند نشان دهند.

وب‌گاه عصر ایران

مناظره امروز موضوعات اصلی‌اش حوزه فرهنگ و سیاست است که بخش‌های از حوزه فرهنگی، اجتماعی و سیاست خارجی. مهمترین مسایلی که از نظر مردم اخذ شده یا اینکه خود نامزدها در مورد آنها دیدگاه‌هایی دارند که این دیدگاه‌ها نسبت به هم متفاوت است و این تفاوت دیدگاه‌ها را می‌توانند نشان دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما، دور دوم برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به خبرآنلاین می‌گوید: «آقای پزشکیان در حوزه سلامت، بر اجرای دقیق قوانینی که از پیش تنظیم شده تأکید دارد و معتقد است با رعایت این اصل و تزریق بودجه به وزارتخانه، عمده مشکلات مطرح در زمینه دارو، تجهیزات پزشکی و...، برطرف می‌شود. از نقطه‌نظرات آقای جلیلی در حوزه سلامت نیز می‌توان به کاهش هزینه‌های القایی به بیماران اشاره کرد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کابینه دولت یازدهم بر این باور است که انتخاب جلیلی به عنوان رییس جمهور و از آن طرف روی کار آمدن ترامپ شرایط کشور را بحرانی می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد انتخابات سازمان صداوسیما گفت: مناظره امشب با مناظره‌های قبلی تفاوت جدی خواهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیاری از تحلیلگران درباره الگویی که قرار است توسط جانشین شهید ابراهیم رئیسی در عرصه دیپلماسی دنبال شود، گمانه زنی هایی را مطرح می کنند. با این همه همه آنها در یک مورد اتفاق نظر دارند. ایران پس از این از خطوط قرمز خود عقب نشینی نخواهد کرد و درهمین راستا ضمن تقویت پایه های روابطش با کشورهای حاشیه خلیج فارس، بستر را برای نزدیکی بیشتر به چین و روسیه هموار می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه حسن روحانی آمده است: با سر کار آمدن یک دولت تندرو که ایران را به ورطه جنگ و تحریم و فقر و فلاکت بیاندازد همه ما ضرر می‌کنیم‌؛ چه رأی داده باشیم چه رأی نداده باشیم. تنها تفاوت این است که رأی‌دهندگان می‌توانند مدعی شوند که به قدر وسع کوشیده‌اند؛ اما تحریم‌کنندگان جزئی از وضع موجود خواهند بود.