یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه الف

نخستین حضور رودرروی تلویزیونی دو نامزد نهایی ریاست جمهوری بالاخره توانست تا حدودی یخ مناظره ها را آب کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پزشکیان خطاب به جلیلی گفت: شورای عالی امنیت ملی ریاستش با رئیس جمهور است، یک نفر نمی‌تواند کار را پیش ببرد، نگو چون من رئیس بودم، عملی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید جلیلی گفت: اگر دولتی معتقد باشد که 8 درصد رشد روی حساب و کتاب نوشته شده، موفق می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری در اولین مناظره به بحث و گفتگو پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید جلیلی به پزشکیان گفت: من و شما مدعی هستیم که می خواهیم رئیس جمهور شویم، ما زمان نداریم ما ده ها، صدها و هزارات ساعت جلسه با کارشناسان داشتیم و صحبت کردیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید جلیلی در جریان برگزاری مرحله دوم مناظرات ریاست جمهوری جمع بندی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی در جریان برگزاری مرحله دوم مناظرات ریاست جمهوری جمع بندی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جلیلی گفت: اشتباه است که وقتی حرف از سیاست خارجی می زنیم دنیا را به چند کشور محدود کنیم. دنیا 200 کشور دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد در حال حاضر و در شرایط جنگی ما به بیش از 10 هزار نیروی نظامی فوری نیاز داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد در حال حاضر و در شرایط جنگی ما به بیش از 10 هزار نیروی نظامی فوری نیاز داریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید جلیلی در جریان برگزاری مرحله دوم مناظرات ریاست جمهوری درباره منتقدان شما معتقدند شما زبان دنیا و مذاکره را بلد نیستید پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی در جریان برگزاری مرحله دوم مناظرات ریاست جمهوری درباره منتقدان شما معتقدند شما زبان دنیا و مذاکره را بلد نیستید پاسخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پزشکیان گفت: در موضوع برجام هم ترامپ و هم نتانیاهو مخالف بودند؛ آنهایی که سفارت عربستان سعودی را آتش زدند، آنها هم مخالف بودند؛ عربستان هم مخالف برجام بود؛ این چه چیزی است که نتانیاهو قسم خورد که نگذارد اجرا شود؛ معامله می‌کنید یعنی یک چیزی بدهید و یک چیزی بگیرید.

خبرگزاری میزان

سعید جلیلی، نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم در نخستین مناظره از مرحله دوم مناظره‌های انتخابات با محوریت فرهنگی - سیاسی گفت: بحث سیاست خارجی امتداد بحث داخل است. حتماً باید سیاست خارجی پویا و فعال و موفق داشته باشید.

خبرگزاری میزان

مسعود پزشکیان، نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم در نخستین مناظره از مرحله دوم مناظره‌های انتخابات با محوریت فرهنگی - سیاسی گفت: اگر می‌خواهیم در دنیا رشد کنیم هرچه ارتباطمان را بیشتر کنیم بهتر می‌توانیم زندگی کنیم. اول از همسایه‌ها شروع کنیم و بعد هرچه توانستیم جلوتر می‌رویم.