یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان تولید هراس از ریاست جمهوری جلیلی را در دستورکار خود داشته و قطبی سازی و انگاره سازی در حوزه سطح زندگی، سبک زندگی و سیاست خارجی را راهبرد کمپین انتخاباتی خود کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر بزرگترین حزب مخالف ترکیه اعلام کرده که اردوغان با حال و روز فعلی حزب، نمی‌تواند کشور را اداره کند و باید رفته رفته برای برگزاری انتخابات پیش از موعد، برنامه‌ریزی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مناظره اول از دور دوم انتخابات متفاوت از 5 مناظره با حضور 6 کاندیدا بود، مناظره ای چالشی، پینگ پونگی و البته نه دو نفره بلکه سه نفره. چه آنکه مجری مناظره یار کمکی جلیلی در مقابل پزشکیان بود؛ 2+1

وب‌گاه خبر آنلاین

تحلیلگران بازار ارز معتقد هستند که برای پیش‌بینی دقیق‌تر روند بازار در هفته‌های آتی به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری و بررسی وضعیت مناقشات منطقه‌ای نیاز است.

خبرگزاری مهر

‌نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری باعث می‌شود که یک دولت با پشتوانه قوی شکل بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس شورای راهبردی سیاست خارجی گفت که ایران در صورت حمله به لبنان، با تمامی توان از حزب‌الله دفاع خواهد کرد.

وب‌گاه الف

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور درباره یکی از انتقادهای پزشکیان در مناظره در زمینه سیاست خارجی نوشت که «قفل بودن پولهای ایران در برخی کشورها، نتیجه توافق تیم آقای روحانی با این کشورها بود.»

وب‌گاه گسترش

با بررسی مواضع دو نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری, می‌توان تا حدودی پیش‌بینی کرد که واردات خودروهای کارکرده چه سرنوشتی خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

اولین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شب گذشته برگزار شد؛ مناظره ای چالشی تر با شفافیت بیشتر مواضع هر دو نامزد. خلاصه ای از آنچه گذشت را اینجا بخوانید.

خبرگزاری مهر

شب گذشته اولین مناظره نامزدهای راه‌یافته به مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد که هر دو نامزد مطالبی در مورد برخی از مسائل اقتصادی ارایه کردند.

خبرگزاری مهر

کارشناس مسائل بین الملل گفت: روابط سیاست خارجی جمهوری اسلامی در دولت سیزدهم رشد قابل توجهی داشت.

خبرگزاری دانشجو

احمد علیرضا بیگی نماینده اسبق مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، درباره مواضع جریان اصلاحات طی روزهای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی اظهارکرد: در طول روزهای تبلیغات ما شاهد اعلام موضع خاصی از سوی نامزد جریان اصلاحات نسبت به موضوعات مهم کشور از جمله سیاست خارجی، ارتباط با چین و روسیه، کشورهای حوزه خلیج فارس، برنامه خاصی ارائه نداد. صرفا مسائل کلی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت که ایران خواستار جنگ گسترده و فراگیر در منطقه نیست، اما در صورت حمله به لبنان، با تمامی توان از حزب‌الله دفاع خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در واقع مواضع ایشان به لحاظ شعاری قشنگ است و حتی ممکن است غیرت و غرور برخی ها را تحریک کند که بله ما نباید در مقابل زور کوتاه بیاییم و باید دشمن را پشیمان کنیم و... اما در واقعیت این مواضع جز بدبختی، فشار و فلاکت چیزی به ارمغان نخواهد آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی آمارهای انتخابات ریاست‌جمهوری 1403 در مرحله نخست نشان از بروز یک اتفاق عجیب است.