یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از آنکه امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه خواستار برگزاری انتخابات پارلمانی غیرمنتظره شد، حالا این انتخابات فرانسه را می‌تواند در مسیر جدیدی قرار دهد. به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، فرانسوی‌ها روز یکشنبه برای دور اول انتخابات زودهنگام قانون‌گذاری که امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه به‌طور غیرمنتظره آن را خواستار شد، پای صندوق‌های رای رفتند؛ قماری که این کشور را در ابهام عمیقی درباره...

وب‌گاه گسترش

اعلام سیاست دولت برای ساخت 4 میلیون واحد مسکونی، یک سیگنال مثبت به بازار ارسال کرد. حتی اگر تنها 2 میلیون واحد مسکونی نیز ساخته شود، این اقدام همچنان تأثیری بر بخش سرمایه‌گذاری مسکن خواهد داشت. کاهش قیمت مسکن نیز ناشی از سیاست‌ها و شعارهای دولت بود که اعلام شد دولت قصد دارد نقش فعالی را در این زمینه ایفا کند و بازار به استحکام خود بازگردد. در صورت عدم ادامه این تلاش، قیمت‌های مسکن ممکن...

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات 1403 با ریزش رأی محسوس کاندیداهای جبهه انقلاب روبرو بود و از سبد رأی 22 میلیونی کل کاندیداهای اصولگرا در سال 1400 تنها 12 میلیون از آنها در انتخابات 8 تیر پای صندوق ها آمدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزرای خارجه ترکیه و ایران امروز پیرامون تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها در منطقه به گفتگو و تبادل‌نظر پرداختند.

وب‌گاه الف

وب‌گاه مشرق نیوز

جبهه اصلاحات همچنان درگیر شکاف عمیق میان طیف های مشارکت جو و تحریمی بوده و این مسئله به دور دوم انتخابات نیز کشیده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آذرمنصوری به ادعاها درباره اینکه پزشکیان دولت سوم روحانی را تشکیل می‌دهد، واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تاجرنیا با اشاره به پیش بینی دو مناظره تلویزیونی برای نامزدهای مرحله دوم انتخابات گفت: در مناظره‌ها از دکتر پزشکیان رفتاری از نوع رفتارهای آقایان قاضی‌زاده و زاکانی نخواهیم دید. مشی و منش دکتر پزشکیان به نوعی است که سعی می‌کند موارد اثباتی و بر اساس نظرات کارشناسی را مطرح کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اعضای هیئت رئیسه 10 کمیسیون تخصصی مجلس دوازدهم تعیین شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای هیئت رئیسه 10 کمیسیون تخصصی مجلس دوازدهم در اجلاسیه اول مشخص شد.

خبرگزاری مهر

اعضای هیئت رئیسه 10 کمیسیون تخصصی مجلس دوازدهم در اجلاسیه اول مشخص شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی اذعان کرد: پیروز انتخابات ریاست جمهوری ایران، وارث قدرت تاثیرگذاری بی‌سابقه تهران در عرصه بین المللی خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علیرضا منادی سفیدان به عنوان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دوازدهم انتخاب شد.