یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری میزان

مسعود پزشکیان، نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم در نخستین مناظره از مرحله دوم مناظره‌های انتخابات با محوریت فرهنگی - سیاسی گفت: اگر می‌خواهیم در دنیا رشد کنیم هرچه ارتباطمان را بیشتر کنیم بهتر می‌توانیم زندگی کنیم. اول از همسایه‌ها شروع کنیم و بعد هرچه توانستیم جلوتر می‌رویم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید جلیلی گفت: وقتی یک برنامه و اقدام به درستی انجام می شود که رئیس جمهور اشراف داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من وزیر بودم رییس دانشگاه می‌گفت این کار را انجام بدهیم می‌گفتم ببین چه کسی گفته و چه کسی انجام داده است. قرار نیست با حرف من کشور در چاله ای بیافتد که نتوان آن را درآورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پزشکیان گفت: چرا دبی و امارات به اینجا رسیدند، خودشان شدند؟ یا کارشناس مربوطه را به خدمت گرفتند و با آن مشورت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پزشکیان گفت: چرا دبی و امارات به اینجا رسیدند، خودشان شدند؟ یا کارشناس مربوطه را به خدمت گرفتند و با آن مشورت کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

معاون امور سیاسی رئیس جمهور گفت: از متن مذاکرات مفصل برجام می‌توانم بگویم هیچ چیزی در سیستم نیامد. من بالاخره در این زمینه‌ها کار کردم. محتوای مذاکرات کجاست؟ چنین چیزی تقریبا وجود ندارد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه الف

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما، دور دوم برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

نکته حائز اهمیت درباره عدم تحقق پیش بینی ها از حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات اخیر این پرسش اساسی و مهم را به ذهن متبادر می کند که مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و رآی دادن یا رأی ندادن چه تفاوتی در بهبود شرایط موجود در پی خواهد داشت یا دست کم قرار است داشته باشد؟!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مناظره اول میان دو نامزد انتخابات موضوع فرهنگی سیاسی دارد و موضوع مناظره دوم هم اقتصادی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناسان درخواست کردند کاندیداهای ریاست‌جمهوری مشخصا بگویند می‌خواهند چه کار کند؟ قرار است چه سیاست‌هایی را در حوزه سیاست‌های پولی، مالی و صنعتی دنبال کنند؟...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه آمریکایی در گزارشی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران اذعان کرده که این کشور امروز با وجود تمام تحریم‌ها، نسبت به دهه‌های گذشته نفوذ و تأثیرگذاری بیشتری در عرصه بین‌المللی دارد.