یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

جامعه شناسی سیاسی توزیع آرای انتخابات اخیر، نشان داد که بدنه‌ی اجتماعی جریان اصولگرا، نه تنها به اقتصاد، بلکه به توانایی سیاسی و اجرایی رییس مجریه توجه چندانی ندارد و «مبانی» را مهم‌تر می‌داند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال شهادت ابراهیم رئیسی و تیم همراهشان رسانه ها کماکان در باب سیاست های منطقه ای و فرامنطقه ای ایران گمانه زنی می کنند، هرچند بسیاری از آنها در یک مورد اجماع نظر دارند، این که روابط منطقه ای ایران تغییر نخواهد کرد، هرچند متغیرهای بیرونی می تواند در این باره تاثیرگذار باشند و پیش بینی ها را تغییر دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در انتخابات اخیر، دو گروه دو پیام قدرتمند به نظام دادند: آنان که رأی ندادند و آنان که به پزشکیان رأی دادند. اینان گروه قدرتمند و بر اساس تحلیل وضعیت انتخابات و آراء، اکثریتی حدوداً 80 درصدی هستند که خواهان تغییرند و برای رسیدن به این هدف، باید در وضعیت "افتادن آتش به جان خانه"، متحد شوند و نگذارند خانه مشترک شان طعمه آتش شود و ایران به خاکستر بدل شود نتایج انتخابات بحث برانگیر ریاست...

وب‌گاه الف

سرپرست وزارت خارجه گفت: امروز آمادگی ملت‌های منطقه و جبهه مقاومت برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور چین وعده داد گام‌های اساسی برای تعمیق اصلاحات بر خواهد داشت و هرگز از مسیر توسعه صلح‌آمیز منحرف نخواهد شد یا به دنبال مطیع کردن دیگران نخواهد بود.

وب‌گاه گسترش

غلامرضا سلامی و علیرضا توکلی‌کاشی، اصطلاح "فروکش تورم مسکن" را به عوامل "سیاست‌های پولی" نسبت دادند و برای ادامه آن، به "آینده دلار، نرخ سود و اعضای تیم اقتصادی دولت جدید" وابسته دانستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آقای شریعتمداری باید از خودش بپرسد چرا وقتی - به قول ایشان البته - "افراد همسو با جرج سوروس" (یا همان "اصحاب فتنه") به یاری یکی از نامزد‌های ریاست جمهوری آمده‌اند، شانس پیروزی او چنان افزایش یافته که جناب ایشان به نامزد‌های اصولگرا با اصرار توصیه می‌کنند همگی کنار بروید که بوی باخت به مشام می‌رسد؟!... چرا وقتی اصولگرایان با چهار نامزد وارد عرصه انتخابات شدند، مدیر مسئول روزنامه کیهان...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

سایت غربگرا می‌گوید نگذاریم جهان به انزوا و غیبت ایران عادت کند (!)

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران با اشاره به یادداشت مدیرمسئول کیهان نوشت: آقای شریعتمداری در یادداشت روز چهارشنبه‌اش نوشته است در انتخابات سال 1392 از نامزدهای متعدد اصولگرا خواسته که ائتلاف کنند ولی آن‌ها توصیه‌اش را نشنیده گرفته‌اند.

وب‌گاه گسترش

از هفته‌ها پیش از آغاز رسمی مناظره‌های انتخاباتی میان نامزدهای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، میم کوین هایی با محوریت همین رقابت در شبکه سولانا و اتریوم عرضه شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز جمعه هشتم تیر ماه انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در ایران برگزار شد و مردم برای انتخاب یکی از چهار نامزد حاضر به پای صندوق‌های رای رفتند. نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران عبارتند از: مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف. این انتخابات به دلیل شهادت ابراهیم رئیسی و هیات همراه در سانحه بالگرد زودتر از موعد برگزار شد. رسانه های غربی در گزارش و تحلیل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی رسانه‌های عربی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران که 40 روز پس از شهادت ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور سابق دیروز جمعه در سراسر کشور برگزار شد، به تحلیل و تبیین این رویداد پرداختند. شبکه العربیه عربستان سعودی در گزارشی با عنوان اینکه ایرانی‌ها به جانشین اصلی رئیسی رای می‌دهند، می‌نویسد: از دید مقامات ارشد ایران بهترین نامزد کسی است که از صمیم قلب به مبانی انقلاب و نظام ایمان داشته...