دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با تمام حواشی آن در رسانه به پایان رسید، انتخابات به مرحله دوم کشیده شد و قطعا در یک هفته پیش رو مناظرات مسعود پزشکیان و سعید جلیلی و اعضای ستاد و نزدیکان آنان در صداوسیما برگزار می‌شود، در دوره پیشین عدالت رسانه‌ای و تاثیر صداوسیما از جناح‌بندی‌های سیاسی را در سلسله گفت‌وگویی با رضا درستکار، سعید معدنی، امیرحسین علم‌الهدی و کیوان کثیریان، فریدون...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده فدراسیون روسیه برای رسیدگی به پرونده‌ها در دیوان بین المللی دادگستری اعلام کرد که مسکو ممکن است به موضوع واگذاری درآمد حاصل از اموال و ذخایر ارزی مسدود شده‌اش به کی‌یف، به این مرجع قضایی بین‌المللی شکایت کند.

وب‌گاه الف

سخنگوی دولت سیزدهم با حضور در ویژه‌برنامه شبکه لبنانی المیادین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مقابل متحدان خود در حال فرو رفتن در باتلاق است، با اشاره به انتخابات تصریح کرد: برخی کشورها از حضور و مشارکت مردم ایران در انتخابات می‌ترسند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن ابراز نگرانی از اوضاع خاورمیانه گفت که جامعه جهانی باید با قحطی و سوء‌تغذیه در نوار غزه مقابله کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن ابراز نگرانی از اوضاع خاورمیانه گفت که جامعه جهانی باید با قحطی و سوء‌تغذیه در نوار غزه مقابله کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت سیزدهم در ویژه‌برنامه شبکه لبنانی المیادین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مقابل متحدان خود در حال فرو رفتن در باتلاق است، گفت: برخی کشورها از حضور و مشارکت مردم ایران در انتخابات می‌ترسند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه اروپا امروز (پنج‌شنبه) توافقنامه امنیتی با اوکراین را در بروکسل امضا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اتحادیه اروپا امروز (پنج‌شنبه) توافقنامه امنیتی با اوکراین را در بروکسل امضا کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، لازمه تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی، انتخاب شخصی دارای شرایط و معیار‌های است که بتواند به سوی آن اهداف گام بردارد. مقام معظم رهبری در طی 30 سال گذشته به معیار‌ها و ملاک‌ها برای انتخاب اصلح پرداخته اند؛ که در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم: - از شیوه‌های تبلیغاتی صحیح استفاده نماید. - از بداخلاقی‌های انتخاباتی پرهیز کند. - به مبانی و...

وب‌گاه الف

وزیر خارجه پیشین ایران گفت شهید امیرعبداللهیان «توانست با تلاش و کوشش خود به اوج عزت برسد».

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه گفت شهید امیرعبداللهیان «از منافع ملی ما دفاع می‌کرد، کوتاه نمی‌آمد، از هیبت ظاهری قدرت‌ها هراس نداشت و این موارد، او را به یک شخصیت معیار در عرصه سیاست خارجی ما تبدیل کرده بود».

وب‌گاه مشرق نیوز

سامیر شریف اف، معاون وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرپرست وزارت امور خارجه وجود اشتراکات فراوان میان دو کشور را سرمایه‌ای ارزشمند برای توسعه همه‌جانبه روابط خواند و عنوان کرد: توسعه روابط با جمهوری آذربایجان اولویت مهم سیاست خارجی جمهوری اسلامی است. باقری توافقات صورت گرفته در آخرین ملاقات رئیس جمهور شهید کشورمان با همتای آذربایجانی خود را بسیار مهم توصیف کرد و بر اجرایی شدن هرچه سریع‌تر آن‌ها تاکید...