دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: مشارکت گسترده و هرچه بیشتر مردم سبب می‌شود رئیس جمهوری انتخاب شود که از پشتوانه حداکثری برخوردار باشد. در حوزه داخلی با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم، در عین حال شرایط منطقه‌ای و شرایط بین‌المللی ویژه هستند. از اینرو، مشارکت گسترده و هرچه بیشتر مردم در انتخابات سبب می‌شود رئیس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبدی: در مشارکت زیر 55%، قالیباف شانسی برای پیروزی داشت عباس عبدی نوشت: معتقدم پزشکیان در دو گانه با جلیلی یا قالیباف برنده می‌شد، ولی در مشارکت زیر 55%، قالیباف شانسی برای پیروزی داشت. جالبه که با لجبازی و یکدندگی، حتی این شانس کوچک را نیز از خودشان سلب کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: معتقدم پزشکیان در دو گانه با جلیلی یا قالیباف برنده می‌شد ولی در مشارکت زیر 55%، قالیباف شانسی برای پیروزی داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به باور گروهی از تحلیلگران فارغ از تنش های آشکار و پنهان میان واشنگتن و ابوظبی، امارات به خوبی می داند که برای افزایش توانش در عرصه سرمایه گذاری و اقتصادی نیاز به دلار آمریکا دارد. از همین رو به ادعای این گروه پیوند دو بازیگر برخلاف تصور بسیاری، شکننده نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

دونالد ترامپ: اگر من رئیس‌جمهور بودم هیچ‌گاه حماس به اسرائیل حمله نمی‌کرد. می‌دانید چرا؟ چون ایران در دوران من ورشکست شده بود. امروز جمعه 8 تیر اولین دوئل انتخاباتی «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا به میزبانی تلویزیون سی‌ان‌ان در آتلانتا در حال برگزاریست و نامزدها برای رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری هم‌اکنون رو در روی یکدیگر ایستاده‌اند. مجری در ابتدا...

خبرگزاری دانشجو

اولین مناظره انتخاباتی جو بایدن و دونالد ترامپ به میزبانی شبکه سی ان ان برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به‌رغم ابراز نگرانی درباره وضعیت غزه گفت که تحریم اسرائیل در دستور کار اتحادیه نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که تحریم اسرائیل در دستور کار این اتحادیه نیست.

وب‌گاه الف

انتخابات، عرصه سرنوشت‌ساز برای هر جامعه‌ای است که در آن، مردم با انتخاب خویش، مسیر آینده را ترسیم می‌کنند، در این میان، دانشگاهیان به عنوان قشری فرهیخته و صاحب‌نظر، در هدایت افکار عمومی و ارتقای سطح مشارکت سیاسی نقشی اساسی دارند.

وب‌گاه عصر ایران

جوزپ بورل، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه گفت این توافقنامه اجازه استفاده از سود حاصل از دارایی‌های مسدود شده روسیه را برای کمک‌های نظامی و مالی به اوکراین می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده فدراسیون روسیه برای رسیدگی به پرونده‌ها در دیوان بین المللی دادگستری اعلام کرد که مسکو ممکن است به موضوع واگذاری درآمد حاصل از اموال و ذخایر ارزی مسدود شده‌اش به کی‌یف، به این مرجع قضایی بین‌المللی شکایت کند.