یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار مسکن «پساخرداد» از لنز دو صاحب‌نظر اقتصادی، جهت‌یابی شد. غلامرضا سلامی در تحلیل «فرود تورم مسکن در ماه گذشته» وزن یک عامل از میان 6متغیر اثرگذار را بالا توصیف می‌کند؛ اما درباره تداوم نقش آن در آینده تردید دارد. علیرضا توکلی‌کاشی نیز از بازی‌سازی دلار در بازار مسکن می‌گوید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

تاکنون دو شعبه مسجد امام حسین (ع) و پادگان ارتش در شهر قوچان با کمبود تعرفه مواجه شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه (8 تیر) از گفت‌وگوی تلفنی خود با علی باقری کنی، سرپرست وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد نتایج رسمی و ترکیب آرای صندوق های رای در خارج از کشور پس از دریافت رسمی از نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران، توسط ستاد برگزاری انتخابات خارج از کشور مستقر در وزارت امور خارجه به وزارت کشور منعکس خواهد شد و مرجع رسمی انتشار آن ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: مشارکت گسترده و هرچه بیشتر مردم سبب می‌شود رئیس جمهوری انتخاب شود که از پشتوانه حداکثری برخوردار باشد. در حوزه داخلی با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم، در عین حال شرایط منطقه‌ای و شرایط بین‌المللی ویژه هستند. از اینرو، مشارکت گسترده و هرچه بیشتر مردم در انتخابات سبب می‌شود رئیس...